Internet - Welke provider heb jij?

Discussion in 'De lounge' started by ProudMum, Aug 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hahahhaa nou dan ben ik vast 1 van de weinige hahahaha wij hadden dus eerst casema en nu ziggo wel een paar probleempjes in het begin vanwege de overname maar daat hebben we netjes een brief over gehad en dat was dan vooral snachts rond 12 uur.

maar verder hebben wij heel erg geluk.

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

ADSL van KPN. Heel erg tevreden.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hadden @home, nooit poblemen!

Nu is het Ziggo en er zijn steeds problemen!

Balen hoor!

Gr Marjo

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben ADSL van Kpn, 30 euro in de maand. Ben er heel tevreden mee. En het is ook superhandig zelf aan te sluiten.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    telfort, 20 mb, snelste die er is! 19.95

tv heb ik van KPN, digitenne, 6 euro per maand.. betaal voor tv en internet dus 26 euro per maand.

Upc kostte me 34 euro voor internet van 3 mb.... nu dus ruim 7 keer sneller voor 14 euro minder.Dan had ik alleen het internet, de tv kostte ook een stuk meer....

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    neem dan eens een buitenantenne, ik heb hier ook digitenne en werkt helemaal super....heb een buitenantenne aan de gevel.

7. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

Feb 11, 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    wij hadden tiscali, waren we supersuper tevreden over, nu is dat telfort geworden geloof ik, was zeker in t begin 20x niks, we hebben een aantal weken lang storing gehad, dat ie zelfs maar niks deed. Nu sinds een maand doet ie t goed. Wel goedkoop trouwens, 19.95, kunnen we ook gratis bellen naar vaste nummers, maar wij hebben nog gewoon een kpn abbo voor de telefoon, anders betaal je dus 29,95

Verder van tv hebben we digitenne, stoort idd regelmatig, maar kost ons nog geen 10 euro per maand, en ik heb nooit dat er een zender compleet uitligt.

Bij ons gaan ze mss glasvezel leggen, en zodra ze dat gaan doen, gaan we over naar glasvezel dus

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dames, dank allemaal voor de reacties! We zijn er nog niet uit hier dus ik laat mijn vriend dit topic even lezen!

Meer reacties zijn nog steeds welkom hoor!

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hoi hoi,

Hier ook een zeer ontevreden ZIGGO gebruiker! Met @home nooit problemen. Nu problemen met de router en netwerkadapter. internet klapt er continu uit. Nu heb ik de laptop aan de vaste kabel zitten. Zit dus nu achter een een kastje gevouwen om te internetten :confused:

Veel succes!
    Als ik het nu zo lees, zou ik voor Telfort gaan...

Groetjes ELke

10. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Telfort zouden ziggo nemen maar het duurde een paar maanden voordat wij ons konden aanmelden nou ja daar gingen wij natuurlijk niet op wachten.

nu voor hetzelfde geld veeeeeeeeeeel sneller internet en nooit problemen. :)

11. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

Nov 16, 2007
    401
    0
    0
    Hallo,
    Wij hebben XMSnet en zijn enorm tevreden. Wij betalen 55 euro voor tv, glasvezel en telefoon. Ook kun je van XMSnet digitale televisie nemen, ook dat willen we t.z.t. doen.
    Groetjes en succes,

Share This Page