ik weet het even niet meer:(

Discussie in 'De lounge' gestart door dani37, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani37

dani37 Lid

12 nov 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het allemaal even niet meer:(
    Zal het proberen kort te houden:)

Wij hebben 2 kinderen eentje van 2.5 en een baby van 6 maanden..
    In 2011 besloten mijn man en ik voor een kindje te gaan en ik werd gelijk zwanger.. het eerste half jaar was het genieten! Helaas ging mijn man raar doen de laatste maanden... hij zit een op sportvereniging en hij was vaker daar dan thuis... hij had daar dus iemand anders ontmoet! Jaja en ik was hoogzwanger... ik had wel argwaan maar geen bewijs... vlak na mn bevalling las ik ook berichtjes in zijn telefoon die niet klopte maar mn man ontkende alles.. onze relatie verliep daarna erg stroef... hij sportte erg veel en deed raar tegen mij.... pas 8 maanden later is alles uitgekomen dat hij mij keihard heeft bedrogen met een ander van iemand van zijn sportvereniging oja en ben er ook nog zelf achtergekomen... vreselijk... na een paar dagen kreeg hij erg veel spijt en liet dit ook merken. Hij stopte tijdelijk met zijn sporten en wilde echt met mij verder... vraag me niet waarom maar ik heb hm die kans gegeven.. ik wilde ook een gelukkig gezinnetje zijn... een half jaar later was ik opnieuw zwanger en dit keer liet hij wel zien dat hij er voor mij kon zijn! Nu mn kleine 6 maanden is wilt mn man weer gaan sporten... dus weer elke week wedstrijden enzo... en hij komt die vrouw natuurlijk zeker weer tegen daar... hij zegt tegen mij dat hij nooit meer die zelfde fout zou maken omdat hij nu gelukkig is met mij en zn gezinnetje... maar ik word zo ongelukkig met het idee dat hij weer gaat sporten, alles komt weer naar boven:( ik had hier gewoon niet over nagedacht toen die tijd...
    Ik weet het allemaal niet meer:( ik wil zo graag gelukkig zijn maar nu voel ik me doodongelukkig als hij weer gaat sporten.. hij gaat sowieso weer ondanks dat hij weet dat ik het niet leuk vindt... wat ja die sport hoor bij hem...

Wat vinden jullie....:(

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Moeilijk ... Je munt hem niet iets verbieden (vind ik persoonlijk dan) misschien vragen om zijn sport op een andere club te doen? Of een paar keer meegaan?

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Kan hij niet ergens anders gaan sporten? Ik vind het nogal respectloos naar jou toe om vervolgens weer doodleuk daar te gaan sporten en zou dit ook echt niet pikken. Ik zou dus eisen dat hij ergens anders gaat sporten. Het moet voor hem toch ook te begrijpen zijn dat dit jou absoluut niet lekker zit. Die sport hoort misschien bij hem, maar jij nog veel meer neem ik aan?

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vind dat als het hem echt om de sport te doen is, hij dat ook ergens anders, bij een andere sportschool of vereniging kan doen toch?

Hij moet begrijpen dat het voor jou zeker niet prettig is als hij weer naar dezelfde plaats gaat waar hij zijn ex-minnares tegen gaat komen, ik vind het ook behoorlijk respectloos naar jou toe!

Mocht hij zijn poot stijf houden en perse naar die ene plek willen gaan dan zou ik het dus ook echt niet vertrouwen en denk dat je dan wat harder moet worden, gewoon duidelijker laten merken dat je dat niet wilt!

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Natuurlijk mag hij sporten! Maar bij een andere club, wel zo respectvol naar jou toe.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou idd voorstellen dat bij een andere club te gaan doen.
    Gaat hij sputteren en moeilijk doen weet je genoeg...

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hij gaat maar uit respect naar jou toe bij een andere vereniging sporten. Als hij dit niet wil weet je hoe laat het is.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Idd ergens anders sporten, heel simpel.

9. dani37

dani37 Lid

12 nov 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor de reacties:)

Hij zei tegen mij dat zij al ergens anders naar toe was verhuisd... maar ik weet wel beter natuurlijk! Die gaan elkaar weer tegenkomen... in ieder geval ik vertrouw het niet:( vraag me soms af waarom ik t hem toen heb vergeven!! Ik weet nu dat je over zoiets maar moeilijk heen komt... hoe erg hij ook zijn best heen gedaan...
    Ik gun t hem echt om weer te gaan, is ook belangrijk om wat voor jezelf te doen...maar zucht....ik weet het allemaal niet meer heb er al wekenlang hoofdpijn van:(

10. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Helemaal eens met de reacties hierboven.
    Na zo'n lage actie en het feit dat jij zo goed bent geweest om hem nog een kans te geven is het toch wel het minste wat hij kan doen om nu gewoon jouw wens (eis!!) op te volgen. Als de wiedeweerga een andere sportvereniging zoeken!

*Edit*
    Ik lees net jouw reactie dat hij zegt dat ze ergens anders heen is verhuisd. Als dat echt niet zo is en jij weet dit zeker, dan is hij dus echt niet te vertrouwen. Als hij nu weer over dit soort dingen gaat liegen dan zou ik echt spontaan z'n lidmaatschap opzeggen en helemaal eisen dat hij stopt met die sport!

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Sluit me aan bij de andere dames. Verder zou ik ook jouw gevoel uitspreken naar hem. Zeg dat je je ongelukkig voelt bij het idee dat hij daar weer gaat sporten. Als hij van je houdt dan begrijpt hij dat en doet er iets mee.

12. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Om mij heb je een slechte want ik ben zelf heel jaloers van aard. Maar ik zou het inderdaad niet vertrouwen en niet toelaten.
    Kwam het ineens uit de lucht vallen dat hij weer wilde sporten? Deed hij de laatste tijd weer anders waaruit eventueel blijkt dat hij met haar contact heeft?

Ik vind zoiets echt heel moeilijk. Als het bij mij zou gebeuren zou ik groen zien van jaloezie maar aan de andere kant, hij moet ook een kans krijgen om zich te verbeteren en te tonen dat hij weer is te vertrouwen. Maarja om dan die specifieke plek op te zoeken.....

Ken je de vrouw waar hij mee vreemd ging? Wellicht dat je haar op facebook kunt opzoeken en via haar gegevens erachter kunt komen waar ze woont (de omgeving dan he, niet specifiek adres) en of ze sport waar jou man wil sporten.

13. dani37

dani37 Lid

12 nov 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee of het zo is of niet.... en al zou het wel zo zijn is de kans nog steeds groot dat ze elkaar tegenkomen:( ivm wedstrijden... daarom is het allemaal zo ontzettend moeilijk en ik weet ik t allemaal niet meer:( ik gun het hem om weer lekker iets voor zichzelf te doen.. maar na zoiets!!! Nooit verwacht dat ik er zo moeilijk meer zou hebben:(

Moet ik het toe gaan laten en proberen gelukkig te worden met wat er gebeurd is of voor mezelf kiezen en hopen dat dat de goede beslissing wordt... want een middenweg is er niet meer geloof ik... hij gaat sowieso weer

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

HIJ is vreemd gegaan, en HIJ moet er alles aan doen om er voor te zorgen dat dat gevoel bij jou weg gaat.
    Dan maar niet sporten, wie zijn billen brand....

15. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou hem laten, en dan bijv onderwachts langs komen. Als ik haar zag, of hem niet zag omdat hij bijv weg is terwijl hij zegt te sporten. Zou ik voor mezelf kiezen en het hem lekker laten uitzoeken. Het is lastig maar zoiets gaat dan niet veranderen.

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hoezo is er geen middenweg? Wil HIJ perse naar diezelfde vereniging toe en doet hij daar moeilijk over? Sorry maar dan weet je dus genoeg. Dan zou ik hem dus echt niet vertrouwen, kan hij nog zo zijn best hebben gedaan!
    Hij heeft je tijdens je eerste zwangerschap in de steek gelaten, je bedrogen en ook nog eens maandenlang gedaan alsof het niet zo was! Kom op, dan heeft hij het echt niet bij 1 keer seks gehouden maar waarschijnlijk echt een affaire gehad.
    Hij mag in zijn handen klappen dat jij hem vergeven hebt en een tweede kans hebt gegeven!

Vindt het zelfs enorm brutaal van hem dat hij maar verwacht dat jij het prima vindt dat hij daar weer gaat sporten, hij zegt dat die vrouw verhuisd is, hoe weet hij dat dan als hij geen contact meer met haar heeft?
    Ik ben zelf ook 1 jaar lang bedrogen door mijn ex en dan samen met een meid die ik ook nog goed kende dus ben zelf heel wantrouwend op dat gebied!

17. dani37

dani37 Lid

12 nov 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    T is allemaal zo ingewikkeld :( hij heeft zich echt bewezen dat t ook anders kan... en niks wijst erop dat hij nu wel vreemdgaat hij doet niet anders dan anders t gaat ook puur om zn sporten dat weet ik bijna wel zeker... ik merk zoiets gelijk aan zn gedrag... maar ik ben inderdaad nu heel jaloers niet zo gek na zoiets! En ik heb geen idee wie t is voor de rest... t ook meer dat alles weet naar boven komt:( en natuurlijk denk ik dat ze elkaar daar tegenkomen, misschien zou die ook niks meer doen hoor maarja mannen... pfff ik weet t niet...
    Het komt er op neer dat hij weer wilt gaan sporten en ik denk te wantrouwend ben en me daar niet over heen kan zetten...

Hij vindt dat we t achter moeten laten die tijd omdat hij zichzelf zo heeft bewezen en laten zien dat ie voor mij wilt gaan. maar bij mij zit t gewoon toch nog erg hoog:(

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier ben ik het helemaal mee eens.

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik zou er ook zeker niet blij mee zijn maar als ik heel eerlijk ben, je vertrouwen was wel groot genoeg om vrij snel na het vreemdgaan voor een tweede kind te gaan...jij associeert sporten nu met vreemdgaan maar daar is op zich geen sportschool voor nodig natuurlijk...maar als jij kenbaar maakt dat je het hier moeilijker mee hebt dan gedacht zeg ik toch ook dat ie uit respect voor jou naar een andere sportschool kan gaan maar je kan 'm weer niet verbieden de rest van z'n leven niet te gaan sporten...ik hink al op twee gedachtes hierover, laat staan jij...sterkte...

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit dus.

Wat betreft de sportclub, ik snap wel dat je man bij dezelfde wil blijven, er is meer dan alleen die vrouw, ook je teamgenoten, het clubhuis, snap best dat je daar dan wil blijven (als ik ook naar mijn man kijk). En als zij echt verhuisd is.... zou dat wel gaan checken.

Deel Deze Pagina