N.a.v. het topic opmerkelijke kraamkado's leek het me ook leuk om opmerkelijke verjaardagkado's voorbij te zien komen. Het kan dus positief of negatief zijn. Positief: een keer kaartjes gehad voor beatstad festival Negatief: Een vuilnisemmertje gehad waar een verlept gebakken champignonnetje aan kleefde.... ieuwwwww
Strippoker....wat ik daar nou mee moet. Sorry hoor, maar dat is zo niet mijn ding. Trouwens ook eens gewone poker gekregen, in een mooi koffertje. Ding staat nog ingepakt ergens in huis. Geef dan een cadeaubon, geld ... of niks. Dit soort dingen vind ik echt zonde (heb er uiteraard al mee geleurd maar niemand die het wilde hebben, kan je nagaan). Edit: Bedenk me ineens dat we beide pokerspellen van dezelfde persoon hebben gekregen. Zou hij nu nog steeds op een uitnodiging zitten te wachten
was een actie van een of andere winkel cadeaubon enkel tijdens de koopjes periode en tja ik verjaar op de laatste dag van de koopjes dus mocht nog een half jaar wachten
Ik had dus een ring gekregen van mijn man, heel lief bedoeld natuurlijk, maar ik had exact dezelfde ring al maar heb em toch gehouden , maar baalde wel dat ik 2 van dezelfde had
Een zakje doodnormale waxinekaarsjes (??) en ff offtopic: toen ik ging trouwen heb ik van mijn toenmalige werkgever een doosje gehad voor theezakjes. Zo'n simpele witte met van die vakjes waar je de thee in kan doen. Van de xenos ofzo voor 2 of 3 euro (jawel het prijsje zat er nog op) en hij was niet eens gevuld... we hebben ons rot gelachen (let wel, die werkgever was eigenaar van het bedrijf en echt loaded) xx
Positief; een vakantie en ooit mijn rijbewijs Negatief; een gebruikte koffie thermoskan...(ik drink geen koffie dus ruik dat ook meteen!). Geef dan niks als je het toch vergeten bent of even blut bent en zeg het eerlijk
Niet voor een verjaardag maar voor valentijnsdag; Negatief. een ovenschaal. De gedachte erachter was wel erg lief. Ik hield erg van lasagne en had zo'n mini oventje maar geen ovenschaaltje. Vandaar de schaal. Toch had ik een iets romantischer cadeautje verwacht op dat moment. Wel hebben we het er nog steeds over en zorgt het nog steeds voor veel lol.
Ik kreeg twee wasbollen.. Onder het mom van een nuttig kado... Tja Komt uit een goed hart denken we dan maar..
Ik heb vriendinnetjes die aankomen met een cadeaubon van de 'concurent' en kom daar dus echt nooit, haal alles bij ons in de winkel. Dus die liggen er nog. Of van mijn partner een forever friends beker, snap de achterliggende gedachte nog steeds niet. (hou sowieso niet zo van dat beertje of bekers ) Ik ben eind november jarig en krijg elk jaar van mijn schoonmoeder een agenda. Sommige leuk sommige minder, nu ga ik eerst zelf op strooptocht en laat haar zien wat ik leuk vind. 9 van de 10 keer houd ze daar nog geen rekening mee, whahaha!
eigenlijk heb ik nog nooit iets heel ergs gehad.. wel een keer van mijn toenmalige vriendje een leuk geknutseld envelopje (van zijn moeder haha). en ik hopen dat er een hangertje voor mijn kettinkje in zat. Zat er geld in *zucht* (10 euro, hahahaha) ik bedoel koop dan een leuk bosje bloemen ofzo *zucht* is ook niet voor niks uit gegaan natuurlijk, haha mijn schoonmoeder is ook geen kei in cadeautjes kopen, een keer een heel enge plant/pop gehad. (isabella begon hard te huilen toen ze hem zag) En ze weet dat ik blond servies spaar, dus ik ben een erg makkelijk persoon om iets voor te verzinnen, al zeg ik het zelf. de echt leuke cadeautjes: oorbellen van mijn man. alleen had hij gouden gekocht, maar daar houd ik niet van. gelukkig mocht ik ze ruilen, heb er 4 zinzi oorbellen van gekocht en 4 hangertjes, dus een leuk cadeautje
aller ergste kado, toen ik 5 jaar werd en goudenoorbelletjes kreeg van mijn oma en toen ik een jaar of 17 was een kitserige roze klok met engeltjeserop.................. van mijn andere oma mijn mooiste verjaardags kado poeh mijn laatste hond, maar die had ik zelf gekocht hahahaha. kus van mijn dochter en een tekening van haar
Van mijn schoonmoeder kreeg ik voor kerst (2009) een appelboor en 6 appels. Kerst (2010) kreeg ik 250 en mijn vriend ook. Blijkbaar begreep ze toen eindelijk (na 6 jaar samen zijn en een zoon) dat ik toch echt een blijvertje ben :-D haha.
Yummy, die nomineer ik tot meest onbenullige kado van dat jaar hahaha appelboor met 6 appels!!! Hoe verzin je het.
wat een achterlijke dingen krijgen sommige mensen. Ik heb eigenlijk nog nooit iets echt opmerkelijks gekregen. Alleen mijn tante werkt in de wereldwinkel en die kwam altijd met iets van daar aan. Soms wel leuke dingen, maar vaak prullaria.
een doosje met een afbeelding van een aap met daarin memopapiertjes van mijn werkgever als "afscheidskado"