Internetoplichting? Maar dan de andere kant op.

Discussion in 'De lounge' started by Warboel, Aug 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,835
    368
    83
    Female
    Klinkt inderdaad alsof ze liegt. Volgende keer zou ik je tickets via ticketswap verkopen. Nooit problemen mee gehad.

2. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Als ik denk dat het om het feestje gaat dat ik denk dat het is.. Genoeg kaartjes zijn van te voren nog doorverkocht.. Ken genoeg mensen die zijn gegaan.. En ben zelf 9 jaar terug ook geweest.. (overigens toen geen gezeik met Id' kaartjes want ik was 16 :') ) Maarja het was toen al 5 euro voor 2 muntjes en een pepsi voor 2 muntjes.. Dusja ik denk ook dat die gene het kaartje probeerd terug te verdienen.. Ik denk dan doe niet zo pauper en zet gewoon geld weg als je daar graag heen wil..

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Het festival was Decibel trouwens :D.

En ik weet ook bijna 100 procent zeker dat je met een neppe ticket gewoon niet binnenkomt De organisatie heeft in zo een geval iets van: dan had je het niet over moeten kopen.

Nja anyhow. Het verhaal klopt sowieso van geen kanten. Zo zei ze dat er was verteld dat er 5 kaarten op die naam stonden, maar het kaartje wat we hadden verkocht niet. Terwijl het er 4 waren bij mijn zwager, 4 bij mijn zusje en één via mijn schoonzus (je kan niet meer dan 4 kaarten p.p. bestellen).

Dit jaar zijn er ook geen annuleringen geweest (dat gebeurd wel eens met bepaalde tickets waar de zwarte markt goed overeen is gegaan) en eigenlijk was het afhaken nadat ik zei dat ik contact op zou nemen met de organisatie al een goeie pointer.

Mevrouw baalde misschien dat het zo erg aan het regenen is geweest?

4. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

Nov 13, 2013
    2,268
    208
    63
    Female
    Utrecht
    Die is gewoon niet geweest vanwege het weer en wou haar geld terug.
    Organisatie weet waarschijnlijk niet eens waar je het over hebt want die laten haar echt niet binnen.
    Niet teveel tijd aan besteden hoor!

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Gewoon een pilletje te veel op misschien ? of geen geld meer voor een pilletje en probeerde zo aan geld te komen :D

Zag er wel gezellig uit skat!

6. my1969

my1969 Actief lid

Aug 26, 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    Dit dus!

7. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,835
    368
    83
    Female
    Ik heb gisteravond mee kunnen 'genieten' van Decibel toen ik bleef logeren in de buurt. Dochter zei ook al: nou mam, ze maken wel herrie he :p

Ik ben meer van de techno :D Maar ook bij zulke feestjes heb je oplichters. Wel jammer van het weer joh! Zo'n festival is veel leuker met de zon.

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Whahahahahahah :D

9. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    Decibel?
    Die heeft een prima strakke organisatie. Dat verhaal van haar klipt can geen kanten. Die is prima binnen geweest maar wilde gewoon proberen haar geld terug te krijgen zodat ze een 'gratis' feestje had. Decibel kennende heeft ze aan muntjes minstens hetzelfde of meer dan de prijs van een ticket uitgegeven dus volgens mij probeert ze gewoon haar eigen kostenpost te drukken ;)

Geen woord meer aan vuil maken, volgens mij is er geen seconde gedoe geweest met dat kaartje hoor!

10. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Haha bij Decibel kom je met een ongeldige ticket echt niet binnen. Lekkere goedkope avond was het anders voor d'r geweest.
    Niks meer mee doen. Mijn man gaat al jaren met een vaste club heen en die checken altijd dubbel of ze hun tickets en id-kaarten bij zich hebben, voor ze weggaan.
    Maar goed, ze moeten 2 uur rijden, dus even snel wat ophalen is er niet bij voor ze 😂

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Was ze alleen toen ze binnen probeerde te komen, of was je kennis er bijvoorbeeld ook bij. Ik geloof er geen snars van en zou checken met iemand, die er bij was.

Share This Page