en omdat ik vandaag in opperbeste stemming ben, heb ik een uur na het eerste.telefoontje nogmaals gebeld met de vraag of ik wel duidelijk genoeg ben geweest kreeg nu een andere persoon aan de tel en die.begon er aardig van te stotteren
Tros is goed zal hun ook een mail sturen. Had ik toen ook gedaaan voor wat anders en werd gebeld. Wat knudde dat je nu nog met lege handen staat
Er zijn nog alwat bedrijven onder hun En via kvk kom je maar 2 tegen.. Nou hoop dat je toch je geld terug krijgt, Kun je anders niet jou bank bellen misschien als je je verhaal doet dat ze het terug willen storten?
guess what voor 13.00 stond het bedrag op mijn rekening ik had het eerlijk gezegd niet verwacht maar ik denk dat mn dreigement van aangifte heeft geholpen
gelukkig heb je je geld terug meid dat is alleen maar fijn mensen zullen hier op zp wel gewaarschuwd zijn en zeer zeker niet daar bestellen ben blij ik uit de baby's ben haha en ik alles al heb wat ik nodig heb ga eigenlijk nooit zulke dingen via een site bestellen maar het is gelukkig opgelost en je hebt je geld terug