is het saeco? dan kun je philips eens bellen/mailen of aan schrijven! zij gaan toch zeer coulant om. je kunt ook een second opinion aanvragen bij een gecertificeerde reparateur, info te vinden op de website van philips.
Sorry was even druk.. maar het gaat inderdaad om een saeco en ik ben gewoon link omdat het de 2e X is in een korte periode misschien niet netjes om de intetnetshop te benoemen maar daar heb ik hem vandaan en vroeg me af of er vaker dingen daar snel of sneller stuk gaan want een espresso apparaat moet het naar mijn idee niet 2x in een jaar tijd begeven... Verder was het gewoon garantie dus naar mijn idee valt alles daaronder en ik vind het inderdaad ook niet kunnen dat ik elke keer die kosten moet betalen... Maar goed ik ga het afwachten en hoop gewoon op een coulante oplossing maar ja ik ben er gewoon kwaad over omdat het een cadeau was dus niet eens voor mijzelf... Bah
winkelier is verantwoordelijk maar kan niets doen aan een product wat zij ingekocht hebben en blijkt niet te werken. beter is rechtstreeks naar de fabrikant ondanks dat consuwijzer aangeeft. winkelier is enkel tussenstop en maakt de afhandeling dus langer duren! nu vlot hier aanmelden en winkelier in kennis stellen! Philips - Service & Reparatie
Hoi hoi, Ik dacht dat de garantie bij phillips ligt dan...wij hebben ons koffie apparaat 3 keer op moeten sturen naar philips..... omdat hij lekte uiteindelijk hebben wij van philips een nieuwe gekregen...overigens konden we het naar een antwoordnummer sturen en hoefden we dus niets te betalen....oftewel ik zou contact opnemen met philips
Maar als je garantie hebt dan snap ik niet dat je daar kosten voor moet maken.. En vaak is het zo dat je contact moet opnemen met de fabrikant, heb je dat al gedaan ? En niet alles valt altijd onder de garantie .. Heb je je voorwaarden al door gelezen>?