Kleur in je interieur....wie durft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu een vrij saai huis met neutrale kleuren grijs/bruin. Ik vind de kleur turquoise helemaal geweldig en zou dit graag in mijn interieur terug willen laten komen. Dacht zelf aan turquoise gordijnen om mee te starten en dan natuurlijk kussens en een aantal accesoires op het dressoir......maar waar moet je op letten zodat heg er niet als een bijellaat geraapt zooitje uitziet? Past turquoise mooi bij een grijze bankstel en kleed of moet ik die ook veranderen?

Welke kleur hebben jullie thuis? In welke accesoires laat je het terugkomen? Ben je er blij mee? Raak je er snel op uitgekeken?
    Fotos zijn meer dan welkom 😄

2. Moess

Moess Niet meer actief

Ik vind turquoise mooi staan bij grijs.
    Wij hebben alles grijs/antraciet met rood. Gewoon witte muren. Gordijnen, fauteuil, kussentjes, en bloemen/planten in roodtinten.
    bank en kastjes donkergrijs.

Ik vind het gezellig, warm en vrolijk. Ik ben wel voor wat kleur in huis :)

3. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb grijs met roze , heb dan ook 1 muur echt knalroze.
    Laat ik terug komen in m'n gordijnen en kussentjes, kaarsjes ed.
    M'n meubels zijn allemaal in barokstijl en heb een grijze bank.

Mochten we straks groter gaan wonen weet ik zeker dat dit nooit meer gaat gebeuren hahaha
    Dus ik geniet nog van het roze zolang ik kan :D

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wij hebben niet echt een "stijl"ofzo, meer een samengeraapt zooitje. maar wel veel kleur. De keukenmuur is groen, de wcmuur is felroze en een van de slaapkamers heeft een paarse muur. En we hebben een rode bank en groene tafeltjes. En ook veel kleurrijke prutseltjes. Later als ik groot ben ga ik wel aan het rustiger interieur. ;)

5. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Wij hebben hier in huis de muren wit en grijs, de banken en meubels zwart wit, en als kleur ook blauw/turqoise

blauwe vazen kussens, kaarsen, tafelloper etc.. Wij hebben niet gekozen om gordijnen of muren in die kleur te doen want ik verander graag van kleur ;)

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wij hebben de kleine muur achter de bank paars kussens met een beetje paars en de traptreeden zijn paars dus niet veel maar meer dan genoeg 😃

7. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Wij hebben een paarse muur in de woonkamer en in de hal.

De paarse kleur komt verder nergens in terug, behalve de orchideeën en soms een bos bloemen :D

De rest van de muren is wit. Net als de gordijnen en de kussens op de bank.

Ik ben heel tevreden met ons stijltje zo.

8. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ik heb witte muren en een donker grijze. Daarbij een grijze bank met wit. Gordijnen zijn roze met grijs zilver barok. Vloer is laminaat tegels grijs zwart wit achtig. Dan heb ik roze accessoires in huis en tafelkleed roze en eetstoelen ook roze met witte tafel van ikea

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben meestal een knallende kleur en verder neutraal grijs en/of wit. Nu petrolblauw, groen gehad, maar ook meer turqoise gehad.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wij hadden in het begin grijs en felle accessoires, maar eigenlijk paste dat helemaal niet bij ons. Te weinig kleur. Dus onlangs hebben we alles veranderd en is de muur lichtblauw (met glitters aan één kant van de kamer, andere kant half steigerhout)

En de meubels zijn wit, met een pastelkleurig blad (afwisselend geel, mint, roze). Alleen de bank, gordijnen en vloerkleed zijn grijs.

11. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik vind dat zowat alles bij grijs past, dus zou de bank en kleed niet vervangen als het niet hoeft.

Wij hebben rode accenten. Dieprode gordijnen, rode stoeltjes, rode barkrukken. Zal ff wat foto's toevoegen.

12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    En nog 2.

13. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Wij hebben een blauwe muur (meer petrol dan turquouise) en een oker gele muur. De blauwe kleur komt terug bij de gele muur met accessoires.

Ikea heeft nu een boel leuke dingen in blauwe tinten! En hebben ook het een en ander bij de action vandaan. Wil alleen nog een fijner plaid voor op de bank.

Met grijs kan het ook prima. Wij hebben meer bruin/beige.
    Het is in ieder geval anders dan alle aardetinten die je overal tegenkomt en onze donkere woonkamer leeft op door wat meer kleur :). We wonen hier nog niet zo lang en zijn nog steeds op zoek naar iets voor op de muren, vandaar dat die nog leeg zijn ;).

De muur bij de eettafel en voor bij de tv:

14. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    wat accessoires:

15. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    En de bank:

(Sorry voor het nekken draaien)

16. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Wow daar ben ik benieuwd naar! Wil je een foto delen?

17. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij hebben net vorige week een ander kleurtje op de muur gedaan en een nieuwe bank gekocht.

Geen turquoise maar komt in de buurt. Het is azuurblauw.

Bijgevoegde bestanden:

• bank.jpg
      bank.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,9 KB
      Weergaven:
      7
  18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij houden wel van heftig :D
    Net beneden alles oranje geverfd en in de aanbouw potlodenbehang
    Acc bij ons trouwens ook felblauw

Bijgevoegde bestanden:

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier een groot paars fan.. Paarse muren, gordijnen, kaarsjes, dekentejs , alles wat maar een beetje past en paars is komt erin :D
    Het donkere paars op de muur was een gok maar ik vind het zelf erg mooi. De meubels komen niet overeen met wat ik het liefst zou willen hebben, maar dat komt nog wel :)

Bijgevoegde bestanden:

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Eén zonnige muur, terra bankstel, kleurrijke vloer, kleurige speelhoek, de meubels zijn koloniaal en de gordijnen wit...

Deel Deze Pagina