Ik heb nu een vrij saai huis met neutrale kleuren grijs/bruin. Ik vind de kleur turquoise helemaal geweldig en zou dit graag in mijn interieur terug willen laten komen. Dacht zelf aan turquoise gordijnen om mee te starten en dan natuurlijk kussens en een aantal accesoires op het dressoir......maar waar moet je op letten zodat heg er niet als een bijellaat geraapt zooitje uitziet? Past turquoise mooi bij een grijze bankstel en kleed of moet ik die ook veranderen? Welke kleur hebben jullie thuis? In welke accesoires laat je het terugkomen? Ben je er blij mee? Raak je er snel op uitgekeken? Fotos zijn meer dan welkom 😄
Ik vind turquoise mooi staan bij grijs. Wij hebben alles grijs/antraciet met rood. Gewoon witte muren. Gordijnen, fauteuil, kussentjes, en bloemen/planten in roodtinten. bank en kastjes donkergrijs. Ik vind het gezellig, warm en vrolijk. Ik ben wel voor wat kleur in huis
Ik heb grijs met roze , heb dan ook 1 muur echt knalroze. Laat ik terug komen in m'n gordijnen en kussentjes, kaarsjes ed. M'n meubels zijn allemaal in barokstijl en heb een grijze bank. Mochten we straks groter gaan wonen weet ik zeker dat dit nooit meer gaat gebeuren hahaha Dus ik geniet nog van het roze zolang ik kan
Wij hebben niet echt een "stijl"ofzo, meer een samengeraapt zooitje. maar wel veel kleur. De keukenmuur is groen, de wcmuur is felroze en een van de slaapkamers heeft een paarse muur. En we hebben een rode bank en groene tafeltjes. En ook veel kleurrijke prutseltjes. Later als ik groot ben ga ik wel aan het rustiger interieur.
Wij hebben hier in huis de muren wit en grijs, de banken en meubels zwart wit, en als kleur ook blauw/turqoise blauwe vazen kussens, kaarsen, tafelloper etc.. Wij hebben niet gekozen om gordijnen of muren in die kleur te doen want ik verander graag van kleur
Wij hebben de kleine muur achter de bank paars kussens met een beetje paars en de traptreeden zijn paars dus niet veel maar meer dan genoeg 😃
Wij hebben een paarse muur in de woonkamer en in de hal. De paarse kleur komt verder nergens in terug, behalve de orchideeën en soms een bos bloemen De rest van de muren is wit. Net als de gordijnen en de kussens op de bank. Ik ben heel tevreden met ons stijltje zo.
Ik heb witte muren en een donker grijze. Daarbij een grijze bank met wit. Gordijnen zijn roze met grijs zilver barok. Vloer is laminaat tegels grijs zwart wit achtig. Dan heb ik roze accessoires in huis en tafelkleed roze en eetstoelen ook roze met witte tafel van ikea
Wij hebben meestal een knallende kleur en verder neutraal grijs en/of wit. Nu petrolblauw, groen gehad, maar ook meer turqoise gehad.
Wij hadden in het begin grijs en felle accessoires, maar eigenlijk paste dat helemaal niet bij ons. Te weinig kleur. Dus onlangs hebben we alles veranderd en is de muur lichtblauw (met glitters aan één kant van de kamer, andere kant half steigerhout) En de meubels zijn wit, met een pastelkleurig blad (afwisselend geel, mint, roze). Alleen de bank, gordijnen en vloerkleed zijn grijs.
Ik vind dat zowat alles bij grijs past, dus zou de bank en kleed niet vervangen als het niet hoeft. Wij hebben rode accenten. Dieprode gordijnen, rode stoeltjes, rode barkrukken. Zal ff wat foto's toevoegen.
Wij hebben een blauwe muur (meer petrol dan turquouise) en een oker gele muur. De blauwe kleur komt terug bij de gele muur met accessoires. Ikea heeft nu een boel leuke dingen in blauwe tinten! En hebben ook het een en ander bij de action vandaan. Wil alleen nog een fijner plaid voor op de bank. Met grijs kan het ook prima. Wij hebben meer bruin/beige. Het is in ieder geval anders dan alle aardetinten die je overal tegenkomt en onze donkere woonkamer leeft op door wat meer kleur . We wonen hier nog niet zo lang en zijn nog steeds op zoek naar iets voor op de muren, vandaar dat die nog leeg zijn . De muur bij de eettafel en voor bij de tv:
Wij hebben net vorige week een ander kleurtje op de muur gedaan en een nieuwe bank gekocht. Geen turquoise maar komt in de buurt. Het is azuurblauw.
Wij houden wel van heftig Net beneden alles oranje geverfd en in de aanbouw potlodenbehang Acc bij ons trouwens ook felblauw
Hier een groot paars fan.. Paarse muren, gordijnen, kaarsjes, dekentejs , alles wat maar een beetje past en paars is komt erin Het donkere paars op de muur was een gok maar ik vind het zelf erg mooi. De meubels komen niet overeen met wat ik het liefst zou willen hebben, maar dat komt nog wel
Eén zonnige muur, terra bankstel, kleurrijke vloer, kleurige speelhoek, de meubels zijn koloniaal en de gordijnen wit...