Dit weekend op de rommelmarkt staan!

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Eindelijk is het zover!
    Na maanden troep verzamelen in de kelder, en op zolder troep bij elkaar zoeken.
    We gaan weer naar rommelmarkt eelde!
    De gang staat nu vol met troep, de garage van mijn ouders en de zolder ook nog!
    Buuf heeft ook al een hele hoop zooi verzameld.
    Kerstspulletjes, decoraties voor in huis oude kleding. En kleine prulletjes.
    Straks alles in de aanhanger verzamelen.

Morgen en zondag gaan we lekker op de rommelmarkt staan.
    En een mooi zakcentje verdienen voor zoontje lief.
    Om 6.30 in de auto!
    Heb er wel weer zin in!

hebben jullie nog tips om de verkoop te verspoedigen?!?!

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Als je er echt vanaf wilt: vraag er niet teveel voor!

3. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Ga ook nog even voor mezelf rondneuzen.
    KWeet het als je van troep af wilt moet je niet zelf kopen!
    Maar ff neuzen moeten kunnen ;)

Hebben jullie wel eens leuke aankopen gedaan?!?!?!

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Eelde, ooohhhhh LEUK!!!
    Je hebt een goede tijd uitgezocht. Nu wordt het weer wat drukker op Eelde. Zodra de buitenmarkten verdwenen zijn, trekt Eelde aan.

Tips? De handelaren staan om 7.00 uur te kijken wat je uit je auto haalt en willen het dierct voor een kleine prijs kopen. Kijk goed dat je niet te weinig krijgt voor goede stukken. Je hebt nog de hele dag om je spul te verkopen.
    Zorg voor voldoende kleingeld. Niets irritanter dan mensen die met groot geld betalen en je kunt niet teruggeven.
    Neem warme kleding mee, laagjes. Het is vrij koud in de bloemenveiling.
    Neem zelf broodjes / drinken mee voor de dag. Scheelt je weer kopen.
    Zorg voor een aantrekkelijke plek. Zorg dat je je spul goed uit stalt. Op Eelde staan vaak dezelfde mensen en ze weten precies wie nieuw is. Voor de verkoop van kleding kun je een kledingrek meenemen om alles op te hangen.

Veel plezier! Ik vind rommelmarkten echt te gek en heb er echt al zo veel gekocht. Heerlijk!

5. toefje

toefje Niet meer actief

tot zondag wij komen ook neuzen...
    misschien moet je even een bord plaatsen hier zit een zp mama ;)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Ik sluit me aan bij de tips van Mol.
    Meestal als ze een bepaalde prijs noemen die ik te laag vind, ga ik hoger zitten en zeg dat ze er voor die prijs dan wel een gratis ...... bij krijgen. En dan een of ander ding wat je anders toch niet verkocht krijgt, een wikkeldekentje bij de maxicosi ofzo. Dingen die erg in trek zijn (camera's, mobiele telefoons etc.) halen wij pas uit dozen als die handelaren na een half uurtje allemaal zijn opgehoepeld.
    Stal het een beetje aantrekkelijk en overzichtelijk uit, dat scheelt een hele hoop. En leg het halverwege de dag bijv. allemaal weer wat anders opgesteld neer.
    Ik heb een paar keer op een rommelmarkt een dagje gestaan en dat leverde meestal tussen de 250-350 Euro op.
    Als het rustiger wordt, loop ik of mijn man bij het kraampje langs alsof we klant zijn en gaan dingen bekijken en er aan zitten. Haha, dat werkt vaak echt, want meestal komen er dan ook andere mensen bij staan kijken.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik wilde dit ook doen maar ik besefte dat echt alles teringzooi was en ik heb het allemaal zo naar de stort gebracht.

8. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Ik sta er regelmatig, 2 a 3 keer in het jaar.
    Maar was nieuwsgierig naar jullie tips.
    Zelf voor je kraampje staan helpt echt!
    Hahaha! weet t uit ervaring. Meer staan dan zitten dus hihihihi
    Ik heb meestal rond de 120 euro ik hoor veel hogere bedragen, doe vast iets verkeerd!
    Hahaha, nouja we hebben nu in ieder geval weer veel nieuwe spullen ertussen zitten.

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    heb niet alles gelezen maar neem plastic zakjes mee voor de spullen die je verkoopt.
    en als je er echt vanaf wil doe dan het laatste uur alles halve prijs en het laatste kwartier alles gratis weg!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk zeg! Wij staan een paar keer per jaar op de IJhallen in Amsterdam. Moeder, oma, tantes etc gaan door het hele huis en alle troep gaat op de kraam. Spullen die na 2 of 3 keer nog niet weg zijn, gooien we gewoon weg. Veel plezier!

11. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Ja tasjes, kwist t wel, maar vergeten!
    Ga ze direct in een tas doen. Vorige keer waren we ze ook al vergeten, zit je daar zonder tasjes!

Deel Deze Pagina