Hallo dames, ik heb even jullie hulp nodig.. ik heb laatst een jumpsuit gekocht en nu zoek ik daar een schoen bij! Ik heb voor warm weer een sandaaltje eronder maar zoek nu iets voor als het wat frisser is. Denk dat de meeste pump zullen zeggen maar ik kan er niet 1 vinden die lekker zit (brede voet) Dus wat dragen jullie eronder ?? foto??
Eehhh... ja... ik draag er sandalen, pumps of slippers onder.. Een laars vind ik niet mooi, ook niet zo'n korte... En gympies is ook niet echt een gezicht.. Geen tips dus.. Er zijn wel speciale hakken toch voor brede voeten? Ik heb ook iets bredere voeten en kan vaak slagen bij de scapino..
Wie mooi wil zijn, moet p.... Gewoon pumps eronder en evt. s'avonds kun je altijd wisselen naar je sandalen!
nog een x terug naar de schapino dus... voor een pump. een kort laarsje met hak kan dus niet vinden jullie ?
Okee, okee, we hebben allemaal onze eigen smaak Maar ik heb toch nog even voor je verder gezocht. Vind je dit iets? View attachment 390526 View attachment 390527
Ik vind een enkellaarsje met hak prima kunnen onder jouw jumpsuit. Zou dan wel voor mooie zwarte gaan.
Ik zou toch wel voor pumps gaan hoor. Bij New Look verkopen ze pumps met 'wide fit' voor bredere voeten. Ik heb zelf ook pumps van Blink en die lopen echt super nadat je ze hebt ingelopen. Heb 1 avondje pijn gehad, maar nu kan ik er echt een hele avond op dansen