http://www.limburger.nl/article/2007120 ... 30431/1056 Een 61 jarige vrouw heeft een 8 jarige jongen in maastricht aangereden. Ze heeft hem de dag erna in haar garage gevonden.(10km verderop). Ze zou alleen maar een klein schokje gevoeld hebben? Vaag, maar heel tragisch verhaal vind ik dit.
ik kan er nog steeds niet overuit dat dit kan gebeuren! Je merkt het toch als je iets raakt? En waar zat het kind onder te auto? Het valt toch op als je een auto ziet rijden en er zit iets onder? Of letten we dan helemaal niet meer op in dit land? Ik vind het heel erg triest voor de familie en dierbare. Ook voor de vrouw die de jongen heeft gevonden.
Het is hier in Maastricht "the talk of the town". Iedereen heeft het erover en iedereen heeft wel een andere mening. Ik vind het vreselijk,maar ook een heel raar verhaal! Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je niks voelt als je een jongetje aanrijd,maar aan de andere kant:het was een oma van 60 jaar,die doet dat niet expres... Hoop dat er een beetje duidelijkheid in komt voor alle partijen...
idd tragisch...maar kan me idd ook niet voorstellen dat je dat niet merkt. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt.
Echt erg he! En het kind stak ook nog netjes over op het zebrapad. Ze woonden net 3 dagen in dat huis toen het gebeurde.
Een vrouw van 60 vind ik nog geen oma hoor. En ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze niets gemerkt heeft. Een kleine schok ... pffff Niet een paar meter meeslepen maar gewoon 10 km! Kan die vrouw wel wat aandoen. Toch vind ik het een ongeloofwaardig verhaal.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je niets merkt. Maar ik kan me nog minder goed voorstellen dat je doorrijdt als je weet dat er een kind onder je auto zit. En stel dat je dat wel zou doen omdat je de aanrijding wel gemerkt hebt maar niet dat je het kind meesleept, dan kijk je thuis toch meteen of je schade hebt en dan moet je dan kind toch zien? en niet pas de volgende dag... Omdat al het andere volgens mij nog onwaarschijnlijker is geloof ik degene die het kind heeft aangereden...
vreselijk zeg wil de nabestaanden van het jochie heel veel sterkte wensen. Maar als je over een drempel heen moet merk je toch dat er wat onder de auto zit? Vind het het wel erg vaag allemaal
Heel triest, wat ik ook raar vind is dat niemand het gezien heeft en niemand haar in de tien kilometer dat ze gereden heeft gezien heeft dat het jongetje onder haar auto zat. Mijn hart gaat uit naar de familie van het jongetje maar toch ook naar de vrouw en haar familie die hem angereden heeft, kan me niet voorstellen dat ze het expres gedaan heeft en moet het de rest van haar leven bij haar dragen.
ik vind het een vreselijk mens die dat heeft gedaan! alleen al door te zeggen dat ze zich niet schuldig voelt! Als onder mijn auto een kind ligt voel ik me zeker schuldig, of het nu express of per ongeluk is geweestZe heeft het kind zelf aangereden. En hoe moet de familie zich voelen als de dader zoiets zegt! En een heel vaag verhaal, een dag later gebeld, het eerste wat in mij opkwam is alcohol! wat een mens!
Juist en dat is een dag later niet meer te testen Dus zullen we daar nooit achter komen... Idd erg voor zijn ouders, het is gebeurd nadat dat jochie met ruzie van huis was weggelopen. Het laatste wat je tegen je kind hebt gezegt,en je kind tegen jou was iets in een ruzie... heel erg
Gisteren was ik bij een klant, die vrouw woont in de straat waar dat gezin ook woont, zij vertelde mij dat hij ruzie had met zijn zusje, maar van zijn moeder geld had gekregen om snoepjes te gaan kopen.
Ok, had mijn versie in de krant gelezen,maar ja die schrijven ook niet altidj de waarheid. Feit blijft dat het heel erg is voor zijn ouders en zusje
kijk jij als het donker is dan wat er onderin een auto gebeurt? dan heb je volgens mij je blik op vooruit? wij hebben het laatst hier ook gehad in schiedam. Kwam een man onder de tram, het was vroeg in de ochtend. chaffeur merkte niks alleen een bumbje zeg maar 5 haltes verderop gaat hij er tooch uit omdat hij het niet vertrouwd.. Man helemaal open gereten! Tja en niemand die het zag, ook niet de mensen die IN de tram zaten..
Heel erg is dit voor de nabestaanden en voor de mevrouw die hem onder de auto had. Wel vind ik dat we hier niet over kunnen oordelen. Stel je voor dat jongetje oversteekt (het is al wat donker en het jongetje is ook donker) het jochie steekt over en valt, dan komt mevrouw er aanrijden en rijdt zo over hem heen zonder de wielen dus precies in het midden. Het jongetje blijft haken en wordt zo meegesleept zonder dat de vrouw het in de gaten heeft.