Hallo Dames! Wij hebben een prachtige dochter van een jaar oud en wij zijn bezig voor een tweede. We zitten pas in ronde 1 en ik heb zo'n sterk voorgevoel dat als ik zwanger raak dat het van een tweeling zal zijn. Buiten mijn opa om hebben wij helemaal geen tweelingen in de familie. Maar toch zo een sterk voorgevoel wie heeft dit of heeft dit ook gehad, en klopte je voorgevoel?
Haha hoe grappig om te lezen dit! Hier sinds 2 weekjes gestopt met de pil en nummer 2 mag komen En ik roep nu al de hele tijd: het wordt een tweeling. Mijn vriend en ik maken er allemaal grappen om. Ik voel het gewoon (hier wel aan beide kanten van de familie een tweeling aanwezig). Dus ben heel benieuwd of ons voorgevoel klopt! (ps. tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook vanaf het begin af aan geroepen: het is een meisje! Ik wist het gewoon zoooo zeker. En dat bleek idd te kloppen)
O wat grappig Ik had het inderdaad ook met mijn dochtertje, het wordt zeker een meisje! Ik had zelfs roze spullen gekocht was er zo zeker van, en inderdaad een meisje, nou maar zien als ik zwanger raak of ik weer gelijk heb!
ik had het niet vantevoren maar toen ik zwanger was riep ik direct, ben zwanger en het zijn er twee! en was ook zo. sem is er uiteindelijk als sterktste uitegkomen dus geen tweeling geboren (niet om mensen bang te maken he!)
Hallo Escal wat leuk te lezen dat je voorgevoel klopte! Wat vedrietig dat er maar 1 geboren is.. Ik zie dat je weer zwanger ben, spannend zeg, gefeliciteerd!
Hier ook het gevoel maar misschien maar een gevoel en het komt een beetje doordat ik twee ogenschijnlijk gelijkende eitjes zag op de echo....verder heb ik nog nooit zo'n knal test gehad en zo vroeg positief getest als nu. De test van 4 dagen VOOR nod is bijna net zo donker als 4 dagen na NOD met mijn andere zwangerschap. Wie weet???
Wij hadden het er idd over gehad, maar toen was ik net zwanger. Ik testte al met 3 weken positief. Dus zo de gedachte dat t wel eens een tweeling zou kunnen zijn (bleken er 3 te zijn geweest, waarvan ik er 1 verloren ben rond 7 weken).
Hoi! Ik ben nu 6 weken zwanger van een derde kindje. En ik weet dat het niet veel zegt maar ik heb een vreselijk sterk voorgevoel dat het er 2 zijn. De gedachte gaat de hele dag door mijn hoofd. Ik praat onbewust over baby's ipv de baby. Verder ben ik al ruim een week vreselijk misselijk. Heb al vaak moeten spugen. Mijn buik is opgezet (natuurlijk door mijn darmen) en, ik weet niet hoe ik het moet beschrijven maar mijn buik voelt "vol". Ik heb lage rugpijn en last van verstopping. Echter, het laatste had ik ook bij de eerste 2. Er komt slechts 1 tweeeiige tweeling aan mijn kant van de familie voor dus dat is niet de reden van mijn voorgevoel. Nu ben ik zó beroerd dat ik er naar van word. Ik zou heel graag de bevestiging willen hebben dat het goed zit zodat ik weer even weet waar ik het voor doe. Maar ik heb pas een echo als ik bijna 11 weken ben!! Is het raar om te vragen om een eerdere echo? Niet eens door mijn vermoeden van een tweeling maar gewoon als steuntje in de rug om deze beroerde weken door te komen en ja, natuurlijk wil ik graag weten of mijn voorgevoel klopt. Want dan zal ik nogal de tijd nodig hebben om eraan te wennen dat ons aantal kindjes zal verdubbelen
Op zich is de kans ook best groot, aangezien 1 op de 8 zwangerschappen als tweeling begint. Ik was toch beide keren blij dat er 1 kloppend hartje zat Ik hoop dat je in ieder geval snel zwanger mag raken, of het nou van een tweeling is of niet!