Wie heeft er ervaring met deze twee winkels en in welke heb je meer keuze. Wij willen dit weekend misschien naar rotterdam gaan om een kado voor ons meisje te kopen, hebben jullie nog een leuke tip welke winkel.
Hier in Beek (Limburg) dus een heel stuk uit de buurt... Maar denk dat de meeste winkels qua grote toch veel hetzelfde zijn. Want ik weet dat die winkel in Duitsland ook overal heel groot zijn...
In rotterdam zit een hele grote toys 'r us! In rotterdam alexandium! dat is bij capelle, afslag op de A20! Dat is echt een mega winkel, daar hebben ze nu echt alles! En ook erg leuke bijkomstigheid, ze hebben daar een hele rij met mega stores van alles wat, dus mama kan ook nog ff voor zichzelf winkelen! Mijn pa woont tegenover alexandrium, heerlijk als ikd aar ben, ff Tijn bij opa laten en hoppa! Of opa neemt Tijn de Toys 'r us mee in! Heb je al een idee wat je gaat kopen? kus miek
idd een hele grote winkel. het enige "nadeel" van deze superstore is dat ze zoveel keus hebben dat je helemaal niet meer weet wat je moet kopen.....
haha ja idd ze hebben er erg veel.ben er gister nog ff geweest.ik zocht ie van een soort spiegel voor in dr box.een soort magic mirror (wel eens gezien ergens).maar echt voor de hele kleintjes hebben ze niet zo super veel.maar voor als ze een par maanden zijn hebben ze idd een hoop.ook veel leuke dingen voor meiden.ze hebben ook echt hele gave autootjes op accu.echt zo gaaf....ook echte mooie voor meiden...wel duur (heb ze op internet een stuk goedkoper gezien ..zo rond de 150,-) zo'n 250,- maar wel erg gaaf.... maar ik vindt ze wel erg veel spullen hebben daar!
Kan me nog wel herinneren dat ik daar vaak met een vriendinnetje voor de lol heen ging! Lekker computerspelletjes spelen! hahaha En ze hebben zelfs een mega snoepafdeling.... Voordeel is daar ook, dat je bijna alles kan uittesten! hahaha Zonder zeurend personeel! (heb ik het natuurlijk niet over ingepakte poppetjes etc.) kus miek