hallo allemaal, zoals het onderwerp al zegt, mijn zoontje lacht eigenlijk maar heel weinig naar mij. Wel naar papa en opa's en oma's. Misschien wil ik het wel te graag, maar ja, ik ben tenslotte de hele dag bij hem. Zodra papa boven zijn bedje verschijnt gaat ie lachen. Ik moet zeggen dat het best pijn doet. Het lijkt soms wel of hij het helemaal niet leuk vind bij mij. overdag huilt hij veel en spuugt ook na elke fles. Als papa de fles geeft houd hij alles netjes binnen en gaat daarna ook gewoon slapen. Doe ik nou iets verkeerd of vind hij het echt niet leuk bij mij? misschien hebben jullie het antwoord ook niet, maar het is wel fijn om het even van me af te schrijven. groetjes, Debs
Ik geloof niet dat je iets verkeerd doet of dat het bij jou niet leuk is. Mijn zoontje lacht vooral als je een beetje tegen hem praat. Misschien dat je teveel bezig bent met verzorgende dingen omdat hij ook zoveel spuugt enzo. En dat hij als je eens "met hem gaat praten" wel tegen je gaat lachen.
dat idee had ik ook met Zoƫ en dan vooral als ik haar in mijn armen had...ze lachte naar iedereen behalve naar mij...tot ik in de gaten had, dat als iemand anders haar vast had, of ze in de box-bed of wipstoeltje lag ze wel naar me lachte en me zelfs "beloonde" met haar grote mooie lach... als iemand anders haar vast heeft of het nou haar vader is of wie dan ook en die praat tegen haar, draait ze steevast haar gezicht weg of ze kijkt je aan maar fronst dan alleen maar...denk dat dat te maken heeft met de "afstand" of iets dergelijks kan er ook de vinger niet op leggen... ik zou zeggen kijk eens wat ze doet als ze in de box - bed of wat dan ook ligt als je tegen haar praat (gek tegen haar doet) kan me niet voorstellen dat het een bewust iets is van haar, tenzij je ontzettend gejaagd bent met haar e.d. want dat voelen ze toch wel aan ben ik van overtuigd... succes smoekie
ik ga het zeker allemaal proberen... kan het me ook niet voorstellen dat hij het bewust doet omdat ie mama niet leuk vind, maar ik ben zo onzeker over alles... dan haal je je de gekste dingen in je hoofd.
Vindt hij je niet gewoon heel interresant? Volgens mij leren ze nu juist het meest van mamma. Misschien kijkt hij serieus naar je gezichtsuitdrukking, het is nu voor hem zo ongeveer wel de tijd dat die het machtig interresant vindt. Die periode heeft mijn kleintje ook gehad en lachte ze echt veel minder naar mij. Ik zou me niet zo onzeker voelen, hij vindt jou echt veruit het allerleukst, je bent zijn mamma!