Vakantieveilingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Gisteren uit eten geweest via vakantieveilingen. Echt, nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant. Geen voorgerecht voor zwangere ik, omdat e.e.a. er niet meer was. Heel karig hoofdgerecht, véél te weinig! En met de appeltaart na kon je een ruit ingooien, zo hard was het deeg. Buiten dat geen kinderstoel voor onze uk en er mocht gerookt worden!

Eerder ook wel eens op deze manier gedaan bij andere restaurants en eigenlijk altijd goed bevallen. Maar dit, die mensen hadden er gewoon geen zin in.

Wat is jouw beste of slechtste vakantieveilingen ervaring?

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wat slecht! Balen zeg

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik heb allee maar goeie vakantieveilingen ervaringen :)

Prima eten (3 gangen menu) paar keer Zwaluwhoeve.. en de dr Fish spa in Amersfoort. Moet wel zeggen dat bij die laatste de hygiene nou niet echt geweldig was

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Altijd goede ervaringen via vakantieveilingen 1 x echter gaan eten tja vond het niet zo... Ik betaal liever gewoon de volle mep en een gezellige avond hebben. Het werd nu allemaal een beetje afgewerkt naar mijn idee. Niet mijn avond iig. ;)

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zal trouwens ook de goede ervaringen noemen. We hebben onze vakantie dit jaar via vakantieveilingen geboekt. Toppie! Ouwehands dierenpark, 3x eerder uit eten geweest (naast die slechte van gisteren), ook helemaal goed en netjes. En we hebben er nog eentje te gaan, ben benieuwd....

6. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.595
    1.051
    113
    Hier
    Ik googel tegenwoordig eerst even voordat ik ga bieden. Of bied op uitjes die ik al ken.

7. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier 1x iets gedaan met vakantieveilingen en super bevallen.
    Was de Bob de Bouwer musical en de 2ling vonden het geweldig!

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    vakantieveilingen al vaker gebruikt,musical,parijs,apenheul,walibi
    nog nooit geen klachten gehad

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Voor musicals is het prima! Via ticketveiling trouwens ook!

Me man heeft ooit een flechter hotelovernachting 'gewonnen.'Nou dat is niet aan te bevelen. Slechte kamer en slecht te boeken

10. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik ben tevreden over vakantieveilingen, een keer iets minder gegeten bij een Griek in Scheveningen, was echt een vreethok en zodra wij opstonden zat het volgende stel al weer aan tafel. Verschillende keren voor een prikkie naar een dure musical geweest, verschillende sauna's gedaan, visagiecursus, binnenkort hotelovernachting. Je moet alleen goed van te voren kijken wat het product kost bij de aanbieder. Want eigenlijk geef je extra geld uit, in plaats van besparen ;) soms is het bij de aanbieder niet zo duur, en biedt je veel omdat je denkt dat je via vakantieveilingen voordeliger uit bent.

11. Metire

Metire Niet meer actief

We zijn een keer via vakantieveilingen naar een of ander grill restaurant gegaan en dat was echt bagger.. vreselijk eten en een voetbal sfeer, nah dat was echt niks!

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier wel eens een hotelovernachting geboekt, kaartjes voor dierentuin, kaartjes voor voetbalwedstrijd, spa. en altijd goed!

13. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Volgens mij zaten we in het zelfde restaurant .. In Utrecht! Haha

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mijn broertje is pas wezen paintballen via vakantieveilingen. Later bleek dat die organisatie alleen via vakantieveilingen (en dat soort sites) aan hun klanten kwam.
    Het paintballen zelf is spotgoedkoop, maar de balletjes moet je nog wel zelf betalen. Uiteindelijk ben je net zoveel kwijt (of meer?) dan dat je 'gewoon' ergens gaat paintballen. Beetje flauw dus..
    Uiteindelijk waren ze nog een hoop geld kwijt iig.

15. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier gisteren ok wezen eten via vakantieveiling.
    Pfff, wat een but tent zeg. Reclame maken dat kinderen tot 10 jaar gratis mee eten. Maar wel gewoon op de rekening zetten.
    Toen ik er wat van zei werd deze mevrouw erg kort af. En we hadden het moeten zegge, blablabla.
    En doen werd het geld op de bar gesmeten. :cool:

Eten was trouwens niet heel bijzonder.

16. Winterpret

23 okt 2013
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier een High tea via vakantieveiling, te erg voor woorden, zó cheap en ranzig.
    Theekannen te vies om aan te raken, koude omelet, soep was wel aardig en een hightea-toren met diepvrieshapjes van de Aldi, bijna alles nog bevroren. Daarna even naar de Appie gereden om iets lekkers te halen..voor ons nooit meer!

17. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18

Hahaha, ja hier ook geweest

Deel Deze Pagina