Interview Harry en Meghan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door citroenrasp, 8 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Heb die paar losse fragmenten gezien en vond het echt schokkend. :( Vraag me ook af wat het gevolg is hierop... Ik neem aan dat die familie hier niet zomaar mee akkoord gaat. Of zal het net zoals bij prinses Margherita met een sisser aflopen?

Als het goed is wordt het morgen uitgezonden, ben benieuwd of jullie gaan kijken?

2. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik heb stukjes gelezen van de dailymail.
    Ik moet heel eerlijk zijn, ik weet het niet zo goed allemaal.
    Er is zoveel gevoed aan alle kanten van de media, alsof ze echt een team Royals en team Harry en Meghan willen hebben.
    Er zullen vast dingen zijn gebeurd, maar is dit niet in elke familie zo?
    Het is nu zo gefocust vooral op waarom ze zijn weggegaan en hoe slecht Meghan daar behandeld was.
    Ik wilde zeggen, ik zou graag het interview zien om hun lichaamstaal en dergelijke te lezen.

Volgens mij gaan ze sowieso stappen ondernemen. Geloof niet dat dit zomaar onder het tapijt geschoven kan worden.

Huismuisie vindt dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Stukjes van het interview gezien en gelezen.

Als het echt waar is dat ze Archie geen titels willen geven omdat hij te donker is dan is dat afschuwelijk. Maar ik geloof er geen snars van.
    Ze wil heel graag een slachtoffer zijn van alle actuele ‘revoluties’, en gezien worden als leider in het gevecht. Probleem is alleen dat ze zo hypocriet is als wat en dus veel kritiek krijgt. Wat zij dan vervolgens gooit op racisme, seksisme of ‘character assassination’.

Verder vind ik het een hoop ge-boehoe zoals altijd met die twee. ‘We willen privacy’ en gaan vervolgens bij Oprah zitten.
    Als je privacy wil; trek je dan lekker terug in je maisonnetje van 15 miljoen met all year round groen gazon (milieu, wat?) en doe je je vrijwilligerswerk in stilte. Maar dat willen ze ook niet.

Chelsey88, Lies1611, Euminee en 16 anderen vinden dit leuk.
  4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Vind het ook dubbel. Ik denk dat als je lid bent van het Britse koningshuis je eigen ‘ik’ niet meer telt. Je slikt alles en doet gewoon wat er van je gevraagd wordt, ook al loopt het hof helemaal over je heen. En je laat de pers gewoon over je heen komen en denkt er niet over.
    En ik denk dat Meghan dit niet wist. Dat ze dus echt zo behandeld zou gaan worden, alsof zijzelf geen persoon meer is.

En als Amerikaanse is ze gewend dat het om jezelf draait/jouw gevoelens/enz. En dat valt erg tegen. Aan de andere kant is het ook heel erg dat er zo weinig ruimte voor jezelf is binnen het hof. Dat er geen uitweg is en je je nooit kan terugtrekken en alles breed wordt uitgemeten in de pers. En je niemand kan vertrouwen omdat ze mss wel met de pers praten. Dat lijkt me ook ondraaglijk en helemaal ongewenst voor je kinderen. Dus ja...

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Ik geloof trouwens zeker dat er aan ieder verhaal 2 kanten zit... Zo ook deze. En ben ook echt geen fan van ze oid. Maar als ze zich daadwerkelijk zo racistisch zouden hebben uitgesproken als wordt beweerd, ze geen hulp mocht zoeken voor haar suïcidale gedachten etc dan vind ik dat toch behoorlijk triest. Maar ik zou het niet gek vinden als het echt klopt.

Harry zei zelf dat hij dit nooit had gedaan zonder Meghan en dat is m.i sowieso iets dat vaststaat. Hij zit iig erg onder de plak bij die vrouw. En of dat iets positiefs is of juist niet zal de toekomst uitwijzen.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit wel een beetje ja. Ik denk dat ik het wel ga kijken. Althans een stukje.
    Aan elk verhaal zit 2 kanten. Ze koos destijds wel bewust voor het leven als Royal. Geloof wel dat de sociale druk hoog zal zijn.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik weet niet zo goed wat ik vind. Ik vind er niet veel van. Maar ik heb ook geen zin om er veel van te vinden. Haha. Ik wil gewoon kijken en niks vinden. :p
    Want om er echt wat van te vinden moet ik me er echt in gaan verdiepen, anders doe ik lege uitspraken. En daar heb ik geen zin in. Dus ik vind niks.

Robijn89, Kolibrie2, Snoopy1979 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik vind het zeer interessant.

wat er met diana is gebeurd was natuurlijk ook vreselijk. Het paleis heeft hierin duidelijk steken laten vallen. Het verbaast mij niet na hier heel veel over te hebben gelezen en te kijken dat ook dit weer in herhaling kan vallen.

de media aandacht is absurd. En daarmee omgaan is heel heftig. Constant te worden afgerekend. En ja je eigen ik verdwijnt in zo’n monarchie, maar daar kan je je van te voren denk ik weinig van voorstellen.

De uitspraken van haar over de huidskleur, daar weet ik niet van wat ik moet vinden.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ga het in elk geval wel kijken morgen. Ik vind het sowieso reuze interessant.

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Ik vind the royal family vreselijk.. maar heb me er ook niet verder in verdiept of naar het interview gekeken dus geen mening hierover.
    Denk wel dat het heel lastig is om bij die familie te horen, dat je niet jezelf mag of kunt zijn en dat er voor je bepaalt wordt hoe je moet leven......
    Dus snap wel dat ze daar weggevlucht zijn. Maar indd, ze wilden zo graag privacy, maar zoeken wel steeds zelf de media op. Beetje tegenstrijdig.

11. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik ga zeker kijken morgen..
    misschien dat ik er dan beter een mening over kan vormen..
    moet zeggen dat ik die Harry wel een enorm sympathieke kerel vindt! Althans zo komt hij over, ken hem niet persoonlijk..
    En ik denk dat hij heel erg gevormd is door alles wat er met zijn moeder is gebeurd..
    dat heeft hem getekend en hierdoor kijkt hij anders tegen bepaalde dingen aan..
    en ze kunnen privacy willen maar dat gaan ze nooit helemaal krijgen.. ze worden altijd gevolgd, dus dan zelf je verhaal willen doen in plaats van steeds maar te lezen wat er “wellicht verzonnen” wordt snap ik enigszins ook wel..

Maar morgen even kijken hoe het op me overkomt!

12. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik kan op kpn hier niks over vinden.. Is toch kanaal 29?

Screenshot_20210308-210850_Instagram.jpg

13. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oooh hij komt ipv #weetikveel.

Dus voor degene die niet kunnen wachten: hij wordt zo 21.20 uur uitgezonden!!

14. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik geloof dat ook niet... ik haal m'n info ook alleen maar uit de verguisde tabloids maar wat ik begrijp wil Charles al jaren een 'slimmed down monarchy' om het instituut in stand te kunnen houden en wordt dat nu gedraaid naar: mijn zoon krijgt geen titel omdat hij niet 100% blank is. En dat gaat dan om de aanspreektitel 'His Royal Highness'. Zij hebben uiteindelijk zelf besloten om voor hem van de titel 'Prince' af te zien.

15. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.227
    113
    Ik heb het interview net gezien op de Belgische zender. Natuurlijk is het een kant van het verhaal. Maar er komen toch wel schokkende zaken in voor. Ze geven aan dat de media en het koningshuis elkaar in de tang hebben. Ze bestaan alleen met steun van het publiek. En de publieke opinie is daarin erg belangrijk. Daarentegen mogen ze zelf publiekelijk niets zeggen over leugens of nare verhalen.

Er is geen ruimte om jezelf te zijn. Geen ruimte voor gevoelens of emoties. En ze mocht dus geen hulp krijgen voor ernstige psychische problemen. Haar paspoort en rijbewijs zouden zijn ingenomen.

Harry gaf aan dat voor hen allen de beveiliging is gestopt terwijl er ernstige bedreigingen zijn. En hij vanwege zijn achtergrond levenslang doelwit zal zijn. Ze hebben die deals gesloten om een inkomen te hebben omdat alles is stopgezet (hoewel hij wel erfenissen heeft).

Ze hebben overigens niet zelf gekozen om.af te zien van de titel. Dat zou voor hen zijn besloten en onjuist naar buiten zijn gebracht.

Ook zouden met Harry gesprekken zijn gevoerd dat een "te zwarte" baby nadelig of onwenselijk zou zijn...

citroenrasp en pippa26 vinden dit leuk.
  16. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Ik vind het vooral een typisch Amerikaanse sensatieinterview. En klagen op hoog niveau. Ze wilden gaan, dus zijn ze gegaan. Ze doen net alsof ze moesten vluchten uit de hel of een oorlogsgebied. Een beetje relativeren aub.

Maslov, Sado, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik heb vooral met Harry te doen. Ik denk dat hij een hele beschadigde jongen is. Wat er toen met zijn moeder is gebeurd is denk ik echt een trauma geweest.

Geldt voor Meghan misschien ook wel. Ook beschadigd in haar jeugd.

Hoe zij tegen dingen aankijken is vooral uit een slachtofferrol.

Misschien met zijn allen in Therapie en een mediator voor de families.

En uit de media....want wat gaat het de hele wereld aan. Ik snap dat echt niet dat je je vuile was zo naar buiten blijft brengen.

GossipGirlxoxo, Kanarie en Leni88 vinden dit leuk.
  18. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.227
    113
    Ik denk absoluut dat ze beschadigd zijn. En hij nog meer door alles wat er met zijn moeder is gebeurd. En al is het 20 jaar geleden de hele wereld blijft het continu over haar hebben. Dat lijkt mij lastig als kind van.

Het probleem is dat ze (hij in ieder geval) nooit echt volledig uit de media kan gaan. Iedereen weet overal wie hij is. Hij wordt altijd herkend en is de rest van zijn leven een doelwit voor dreiging (zelfs als hij een normaal leven zou willen). En hij heeft bij zijn moeder gezien hoe dat is afgelopen.

Natuurlijk is het Amerikaans en sensatie. Maar dat maakt hun beleving van alles niet minder erg.

19. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Zolang ze zich als slachtoffer van een vreselijke gebeurtenis blijven zien, voelen ze zich ook zo.
    Uiteindelijk is ieder mens ooit in zijn jeugd beschadigd, maar je hebt er niks aan het te blijven dramatiseren en in de media uitdragen. Zo houden beide partijen de ruzie in stand.

20. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Ik heb het interview niet zien. Wel de korte stukjes ter aankondiging. Wat ik niet snap is dat Megan toch geen toestemming nodig heeft om zelf psychische hulp te regelen. Dat kan de toch gewoon zelf doen. Hoezo mocht ze dit niet en hielden ze dat tegen?

Deel Deze Pagina