Interview Harry en Meghan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door citroenrasp, 8 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nehneh

Nehneh Niet meer actief

#181 Nehneh, 14 mrt 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2021
    Dat heeft ze altijd gewild?

Ik bedoel waarom zou je liegen als je weet dat alles wat je zegt tot in het diepste onderzocht gaat worden. Waarom zouden ze de steun, geloofwaardigheid en empathie daarvoor op het spel zetten, als aanzien haar doel was????

Dat valt toch juist allemaal weg als blijkt dat alles wat ze gezegd hebben niet klopt??? (Die 50%) Dus 0 blijft over.

Meghan had gewoon al een super mooie carrière hoor. Ik denk dat zij een leuker leven had voordat ze met Harry trouwde. Ze had hem helemaal niet nodig voor aanzien. Want ze was een gerespecteerde actrice. Dus geld zal ze ook genoeg hebben gehad.

Ik zit met smart te wachten op een uitgebreidere statement en resultaten van het onderzoek.

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Eens. Maar dat mag je niet zeggen hier hoor :roflmao:

Felice vindt dit leuk.
  3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik denk niet dat Meghan en Harry hebben zitten te liegen. Ik denk dat zij hun beleving van de realiteit hebben gegeven. Maar ik denk dat die erg gekleurd is dit hun verleden. Zowel bij Harry, opgroeiend in een instabiel gezin, met ouders die allebei geestelijk en paar flinke dingen niet goed hadden zitten, een dan zo vroeg je moeder die overlijdt. En Meghan die ook niet heel stabiel is opgegroeid en dan ook genoeg racisme meegemaakt heeft. Gooi die twee mensen compleet onvoorbereid bij elkaar en dan ook nog in een idiote omgeving, en that's a recipe for disaster.

Het probleem is well dat een flink aantal dingen zoals Harry en Meghan die beleefd hebben feitelijk onjuist zijn (zoals waarom Archie geen titel heeft en geen bescherming). En dat maakt het wel wat hysterica als je dat dan toch bij Oprah gaat zitten te verkondigen. Mijn mening hè?

Maar ik ben er van overtuigd dat zij overtuigd zijn het gelijk aan hun kant te hebben. En daarom komt het ook nooit meer goed tussen hen en de familie.

bosi333, KleineLai en Felice vinden dit leuk.
  4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    Dan hadden ze duidelijk moeten zijn en namen moeten noemen i.p.v. met zulke halfslachtige beschuldigingen komen.

NiVa0230 en citroenrasp vinden dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.204
    113
    Het was bekend dat ze mensen gebruikte om hogerop te komen op de sociale ladder. Dat is op zich niet vreemd voor een actrice of socialite maar het siert je niet en logischerwijs heeft men twijfels over je oprechtheid als je dan binnen zeer korte tijd een prins date, trouwt, en kinderen mee maakt.

Ze kan ‘liegen’ (details verdraaien, verhaal dramatischer maken dan het is, intenties van mensen invullen) omdat het een He said-She said is, de waarheid zullen we nooit weten. haar problemen zijn ook actuele maatschappelijke hot items (seksisme, racisme, anonieme haters op het internet, psychische gezondheid) dus dat helpt haar wel. Daarnaast zit ze bij Oprah.. ja, dan moet het wel waar zijn want je komt niet zomaar bij Oprah natuurlijk.

Haar carrière was leuk maar niet genoeg blijkbaar. Ik geloof ook zeker dat ze een leuker leven had hiervoor, dat ze het prinsessenleven verkeerd heeft ingeschat lijkt me wel duidelijk ja.

Aszz en Felice vinden dit leuk.
  6. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    Was al weer vergeten dat Megan ook al eens getrouwd was geweest ...
    Maar geloof niet dat dat een obstakel was, dat was in de tijd van Edward en Wallis wel anders, en hij was natuurlijk ook koning, dus dan ligt het allemaal nóg gevoeliger.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.204
    113
    Het was idd geen probleem. Camilla is ook gescheiden en zij wordt straks koningin.
    Wel werd ze (zowel Camilla als Meghan) aangesproken met ms. in hun officiële verlovingsbekendmaking ipv miss, omdat ze dus al eens getrouwd zijn geweest.

8. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Ik haak toch even in op dat Mabel stukje. Want als je ziet wat die vrouw allemaal voor elkaar heeft gekregen op zakelijk gebied en qua liefdadigheid en hoe ze ook het verlies heeft gedragen van Friso. Dan zie ik toch een heel stuk meer dan ‘een vrouw die een prins heeft gevangen’.
    En tja, de Viktor en Rolf jurk, dat is ook echt mijn smaak niet, maar een klassieker is het wel en gedurfd ook.

Mythique, GossipGirlxoxo, Lisa2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik heb begrepen dat volgens de regels niet kan aantreden. In de Britse monarchie ben je de monarch tot aan de dood.
    In ieder geval niet zoals prinses Beatrix heeft gedaan, om 'met pensioen' te gaan.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik geloof meteen dat ze voorheen een leuker leven had.

Maar haar acteercarrière was niet echt geweldig, in ieder geval niet voor de Hollywood begrippen (waar ze nu in verkeert).
    Tot haar rol in Suits had ze vooral kleine rollen in verschillende series en niet echt succesvolle films. En tijdens haar vertrek zou Suits nog 1 seizoen draaien (werden uiteindelijk 2), en dat was ook weer over. Haar cospelers in Suits hadden daarna ook geen noemenswaardig rollen overgehouden aan hun Suits carrière, je hoort er niks meer van.
    Voor Amerikaanse begrippen was zij (buiten de succes van Suits) meer een B actrice.

Leni88 vindt dit leuk.
  11. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    Eens hoor! Dat gevoel had ik vooral ook vooraf aan hun huwelijk.
    Wat ik voor hen ook vond spreken is dat zij zich echt terug getrokken hebben, zelf hun eigen leven leidden, zonder de dramatiek die we nu zien bij H&M.
    Dus mijn blik op Mabel is nadien wel bijgesteld in positieve zin, dat had ik er wel even bij moeten vermelden :oops:

Roos12 vindt dit leuk.
  12. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Ja klopt, ze treden niet af.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Dat hele racistische gedoe geloof ik niets van. Wel toestemming krijgen om te trouwen en dan achteraf moeilijk doen over de eventuele huidskleur van een kind. Alsof niemand zich dat op voorhand kon bedenken.
    Daarbij is het typisch Amerikaans overdreven gedoe. Omdat haar moeder donker is en zij eruit ziet alsof ze een dagje lekker heeft liggen zonnen is ze gelijk ook iemand met een donkere huidskleur. Wat een onzin. Er zijn heel veel andere mensen in Amerika die pas echt problemen hebben gehad omwille van hun huidskleur, daar hoort zij niet bij hoor.

14. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.820
    113
    Oké dan. Hoe weet je dat zij geen problemen heeft gehad omwille van haar huidskleur? Nogal een pittige uitspraak.

15. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    ...

16. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

De uitzending heb ik gisteren bekeken.

Ze zal heus wel wat gegoogeld hebben, maar niet precies wat de etiquette is in de UK. En daar zijn ze nog al strikt in vergeleken met andere koningshuizen.
    Er zal daar echt niet een boks gegeven worden aan de Queen of geroepen worden van: hè Elizabeth, terwijl ze hier gerust: hè WA roepen en een boks geven.

Qua huidskleur het is maar net hoe zo'n gesprek gaat. Is het zo: nou, ik ben benieuwd zou het kindje rood haar hebben van jou of de sproeten en de kleur van Meghan? Dan zou ik het niet erg vinden.
    Of negatief: Ik hoop dat de kinderen op jou lijken Harry, want als ze donker zijn ala Meghan pff. Dit vind ik dus niet kunnen.

Maar goed ik weet niet wat er gezegd is en gezegd wordt, en gelukkig ben ik gewoon een burgermeisje met een burgerjongen. Ik moet er niet aandenken om de Britse pers achter mij te moeten hebben. Die schijnt erg te zijn.

citroenrasp, GossipGirlxoxo en Syane vinden dit leuk.
  17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ze reageren inderdaad heel erg vanuit hun kijk en visie op de wereld door verschillende situaties in hun leven.

Ik kan niet in detail treden maar ik heb bijna iets soortgelijks meegemaakt. ( niks rascistisch)

Ik stond dan aan de kant van het koningshuis.

Dan maakt het voor hun niet minder waarheid. Voor hun is dit zo wel gebeurd. Maar of het ook klopt hoe ze het zien dat is weer iets anders.

Felice vindt dit leuk.
  18. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    En dat is dan ook het gevaar van een interview waar de tegenpartij niet in gehoord wordt.
    Je hoort maar 1 kant van het verhaal.

citroenrasp, Syane en bosi333 vinden dit leuk.
  19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.204
    113
    precies. Vind het daarom ook wel raar dat Meghan huilie huilie ‘ik mocht mijzelf niet verdedigen’ snik snotter op de bank zit bij Oprah, en vervolgens schaamteloos Kate onder de bus gooit terwijl ze weet dat zij zich dus niet kan verdedigen. Nasty.

(Edit: is ‘onder de bus gooien’ eigenlijk een Nederlandse uitdrukking? Ik vertaal ‘m uit het Engels maar volgens mij bestaat hij in het Nederlands helemaal niet zo? )

Felice vindt dit leuk.
  20. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    Nou, dat idee ja!

Onder een bus gooien is denk ik niet een Nederlandse uitdrukking, maar ik snap wat je bedoelt hoor :D

KleineLai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina