Interview Harry en Meghan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door citroenrasp, 8 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben het met je eens. En in het Nederlands is het "voor de bus gooien" ;).

citroenrasp en KleineLai vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

dat niet mogen verdedigen Telde voor Meghan. Kate zal dat vast wel mogen gezien het meten met 2 maten. En als het echt niet waar was dan was er nu al een verklaring naar buiten gekomen om dingen te ontkrachten maar die blijft uit wat voor mij alleen maar meer bevestigt dat Meghan de waarheid vertelde.

Huismuisie, femkes en Gewooniemand vinden dit leuk.
  3. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Of het siert ze dat ze niet terug gaan modder gooien. In de meeste gevallen kunnen de acties van beide partijen op twee manieren worden uitgelegd. Maar het blijft allemaal maar speculeren voor ons (en dat maakt het misschien ook zo interessant)

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Ik denk dat een uitgebreide verklaring uitblijft omdat ze vrijwel nooit een verklaring geven voor wat dan ook. De koningin gaf een korte verklaring dat ze gaan onderzoeken hoe het zit met het pesten (Meghan beschuldig haar ex-staff van pesten, en haar ex-staff haar). En William zei tijdens een bezoek dat zijn familie zeker niet racistisch is. Dat is voor hun doen al heel veel verklaring.

Dat ze meten met 2 maten geloof ik niets van.

Maar goed, we kunnen hier eeuwig over welles-nietussen want we weten het gewoon niet. Dus laten we het maar laten :o:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Het koningshuis zal niet direct met twee maten meten,maar de Britse pers zeker wel. En vervolgens neemt het koningshuis het niet op voor Meghan, ze bieden haar geen veiligheid tegen deze pers. Dat weet ik wel zeker, zo werkt het Britse koningshuis al lange tijd en zou een keer moeten veranderen, maar ben bang dat dat nog generaties gaat duren.

GossipGirlxoxo, Gewooniemand en femkes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina