Interview Harry en Meghan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door citroenrasp, 8 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat zeggen zowel harry al meghan een paar keer. De titel maakt niet uit het gaat om de beveiliging die met de titel komt.
    Helaas leven we in een waar je door afkomst en of geld een doelwit kan worden voor mensen met vervelende plannen.

HappyRabbits vindt dit leuk.
  2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Geert Wilders heeft toch ook geen titel?

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    vind ik ook, hij heeft er niet voor gekozen om als royal geboren te worden. Als ouder zijnde wil je toch ook dat je kind beschermt wordt in deze situatie?

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    als ze in een commonwealth land zouden wonen dan was er vast wel iets geregeld 50/50 of zo. Maar ze wilde naar fancy LA.
    Of trek een miljoen van je huis af en je hebt je beveiliging. Ze zijn beide bijna 40 en ze doen huilie huilie want pappie wil de rekening niet meer betalen. Gênant gewoon.

NiVa0230, Trirani, Leni88 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat is precies het punt?

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Sorry, dacht dat het wel duidelijk wad. Dat je niet per se een titel nodig hebt om beveiliging te krijgen. :) Al zou het natuurlijk best kunnen dat dat in het VK anders geregeld is, maar als politici (dus zonder titel) recht op beveiliging hebben dan zou dat ook mogelijk moeten zijn voor Harry en co.

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee absoluut. Vind ik ook vreemd. Maar schijnbaar is het dus zo geregeld dat ze er geen recht meer op hebben of geen recht meer op denken te hebben. En dat vind ik we treurig.

lovemy2kids en citroenrasp vinden dit leuk.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Je kan je ook proberen een beetje in te leven in hoe hun wereld eruit ziet of kan zien. Het gaat hier niet om een gek verzoek en het gaat hier niet om een doorsnee burger.

Het zou toch eigenlijk niet uit moeten maken waar ze willen wonen? Je moet je er toch ook gewoon thuis voelen. En ik kan me voor Meghan voorstellen dat ze zich daar thuisvoelt en voor Harry wat minder.

Hij heeft er nooit voor gekozen geboren te worden als prins. En ondanks dat hij af kan zien van als zn rechten en plichten richting het koningshuis kan hij nooit de last compleet van zijn schouders schudden wat betreft de manier waarop mensen naar hem kijken. Ik zie het dus niet als huiliehuilie van een 40 jarige man die pappie om geld vraagt. Hij zou, als product van die monarchie, gewoon zonder discussie recht moeten hebben op beveiliging.

Chayammy, Mapje, Waxinelichtjes en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Dat vind ik ook. Geert Wilders heeft er voor gekozen om politici te worden en allerlei dingen de wereld in te gooien.
    Harry is geboren als prins en als je kijkt naar de positie van de koninklijke familie loopt Harry de kans om ontvoerd te worden etc. terwijl hij zelf niks kan doen aan de beslissingen van de koningin en die regering qua wereldzaken.

10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Toen ze in Canada, dat is een commonwealth country, woonden, werd besloten dat de beveiliging werd gestopt. Toen voelde ze zich niet meer veilig, omdat algemeen bekend was waar ze woonden en hebben ze een huis aangeboden gekregen in Californië waar ze dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

verder sluit ik mij aan bij @Huismuisie en @Gewooniemand Harry heeft er niet voor gekozen als Royal geboren te worden, beveiliging is een relatief klein gebaar tov de opoffering die hij al zijn leven lang moet doen, ik zou niet willen ruilen (mss 1 dagje om te achterhalen hoe het echt zit en is:rolleyes:)

Chayammy, TotalBella, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Nehneh

Nehneh Niet meer actief

#71 Nehneh, 11 mrt 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2021
    Nou wat negatief allemaal zeg. Als ze wit was geweest zou er alleen maar compassie zijn geweest. Zou ze worden geprezen voor het feit dat ze uitkomt voor haar mentale issues. En zou haar "optreden" al helemaal niet in twijfel worden getrokken.

Schijtziek word ik ervan dat de zwarte vrouw altijd wordt weggezet als "dramaqueen". Of dat je als zwarte altijd in een slachtoffer rol zit als je op komt voor jezelf. Bah.

Geen enkele manier blijkt goed als zwart persoon wanneer je racisme aan de kaak stelt. Je wordt weggezet als hysterisch en polariserend etc. Of je bent aan het zeuren. Dood vermoeiend.

Maar ik ben super blij om veelal overal te lezen dat ze ook enorm gesteund worden.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Altijd?

Ik vind heel veel Amerikaanse vrouwen dramaqueens. Wit, geel, zwart maakt niet uit.

Lijkt me meer een Amerikaans dingetje te zijn dan een kleur ding.

Ik heb er ervaring mee gehad.

Mijn " afkomst" wordt ook weleens in een stereotype weggezet. Meestal kan ik daar gewoon wel om lachen. Niet altijd trouwens.

Ik denk dat het bij deze twee mensen een optelsom is van afkomst ( Amerika), trauma en veel verdriet.

Ik heb echt wel met ze te doen. Ze zien volgens mij niet meer in dat ze eigenlijk voor gek staan door dit zo aan te pakken. Ik zou me kapot schamen om mezelf zo prive te laten zien. Ik snap de meerwaarde totaal niet. Maar goed. Ik heb makkelijk praten. Ik zit helemaal niet in deze situatie en zal dit ook nooit weten.

Beste stuurlui staan nog altijd aan wal.

Leni88, Juul75 en Syane vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ah joh stel je niet aan zeg. Volgensmij zijn de reacties hier gewoon over de mensen/ personen die ze zijn. Denk dat iedereen vol ongeloof heeft zitten kijken dat er schijnbaar mensen zijn geweest die zich druk maakte over de huidskleur van hun kindje.

Als je wil dat heel die rassendiscussie stopt, stop dan eens met het benoemen van de kleuren en positieve of negatieve effecten. Zie mensen als mensen en benader ze ook zo. Kleur doet er niet toe tot dat je er de nadruk op gaat leggen. En dat kan alle kanten op.

NiVa0230, Waxinelichtjes, Juul75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Geen titel, geen beveiliging zo simpel is het. En als je toch beveiliging wil dan betaal je die zelf.
    Als de beveiliging die je hebt bij je job hoort en je doet afstand van de job dan kan je niet verwachten dat die beveiling blijft. Prins of geen prins.

SAARC vindt dit leuk.
  15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat dat voor mij niets met huidskleur te maken heeft. Ik vond Diana ook een immense hysterica. Ik vind Harry een verwend 'entitled' jong. En ik vind Meghan een aandachtorgel. Heeft niets te maken met huidskleur maar puur met gedrag.

NiVa0230, SAARC, Leni88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh dat zie ik heel anders. Harry heeft nooit gekozen voor een keven in de schijnwerpers. Verder maakt het werk dat hij jaren heeft gedaan bij defensie hem extra kwetsbaar.

Het zou dus betekenen dat je werkelijk opgesloten zit in een gouden kooi wanneer je in deze familie geboren wordt. Je kan wel weg maar dan ben je aan de goden overgeleverd.

17. Nehneh

Nehneh Niet meer actief

Want je kent ze ook.

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Je punt is? Want jij kent ze wel?

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    nou da’s wel heel dramatisch hoor. Elk huisje heeft zijn kruisje, die van Harry is niet erger dan die van Pietje op de hoek. Niemand bepaald waar zijn/haar wieg komt te staan, we hebben allemaal onze shit.

Kinderen van andere beroemdheden krijgen ook geen geld van de overheid voor beveiliging, dat krijg je alleen als je in dienst bent van het volk. Hetzij politicus, hetzij werkende royal.

Begrijpelijk dat ze een mannetje bij zich willen hebben, maar die kunnen ze prima betalen van het geld dat pappie Charles ze elk jaar geeft. Of hun Netflix deals, of whatever. We moeten allemaal werken voor ons geld, waarom is het opeens zielig dat zij dat ook moeten?

Kolibrie2, SAARC, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.133
    3.212
    113
    Vrouw
    Heb het interview zojuist terug gekeken. Ik denk dat ieder verhaal twee kanten heeft en zij -na jaren van voornamelijk negatieve publiciteit- hun beleving/ervaring/verhaal wilden vertellen.

Deel Deze Pagina