Het was een kerstshow met meerdere mensen aan en om de tafel. Het was alles behalve een serieus of belangrijk programma, juist iets om ze leuk als koppel neer te kunnen zetten tijdens de affaire roddels. Maar dat mislukte zwaar in mijn ogen. En ook al was het serieus hoe erg is het om tijdens werk een hand op je schouder te krijgen van je partner? Het boeit verder ook niet, het Engelse koningshuis is een heel erg ver van mijn bed show, maar een gelukkig huwelijk tussen die 2, nee daar geloof ik alles behalve in en ik denk dat op haar gezicht te zien, vind haar er echt slecht uitzien.
Wie zegt dat ze zich iets aantrekken van van de pers? Het zijn Harry en Meghan niet Er zijn al zoooooveel roddels geweest over Kate en William, de affaire is er 1 van duizenden. Kan me voorstellen dat ze er gewoon niet op in gaan, dan gaat het vanzelf wel weer weg. Ik was die hele affaire vergeten want het was imo niet zo’n grote roddel. ik zie hun gedrag (incl het uitnodigen van een vriendin) dan ook niet als verdacht. Maar als je denkt dat de affaire waar is dan kan ik me voorstellen dat je overal ‘zie je wel, bewijs!’ in ziet. haar niet uitnodigen is verdacht, maar wel uitnodigen is dan dus ook verdacht. Wat ze dan ook zou kiezen om te doen, het bevestigd hoe dan ook de affaire. Tja... Ik zou het idd erg vinden om een arm te krijgen tijdens mijn werk. Ik vind het zelfs vervelend in mijn vrije tijd als er andere mensen bij zijn. Ik vind dat ongepast. Misschien zij ook. Of niet, en was ze pist. We zullen het waarschijnlijk nooit weten
kan me trouwens goed voorstellen dat je de affaire roddel vergeten bent want de tabloids hebben bewust daar weinig over geschreven. Een stuk minder dan bijvoorbeeld Meghan die een avocado eet of Meghan die haar hand op haar zwangere buik houd. 2 maten meten, echt met alles bah.
Nee joh die artikelen waren er ook over Kate. Dat ze zich verheven voelde boven de mensen omdat ze de toekomstig kroonprins(es) droeg. Ook artikelen dat ze haar ochtendmisselijkheid verzon, teveel of te weinig aankwam, eetstoornis, weetikveel. Alleen gaat zij er niet op in, en ook loopt zij al een tijdje mee, houdt haar rug recht en kin omhoog waardoor de mensen (en de pers) haar leuk beginnen te vinden en minder nare dingen schrijven (op affaires na dan ). Hetzelfde zou met Meghan gebeuren maar die gaat er vol op in, klaagt de boel aan en Harry haalt zijn moeder erbij, tja.. dat moet je niet doen. Dan bedoel ik niet dat ze het verdienen of zo, maar wel dat het niet slim is.
Meghan gaat er nu op in, maar werd verboden er toen op in te gaan door the firm en dat is iets wat ook voor Kate gelde (eindelijk een keer meten met dezelfde maat), ze hebben helemaal niets te vertellen daar. Dus wat je zegt klopt niet helemaal. En dat lijkt me zwaar frustrerend als je ziet dat er met 2 maten word gemeten en er onwaarheden over je worden verspreid en the firm doet niets om dat recht te zetten terwijl dat heel simpel wel kon. Als je ontkent dat de pers toen al verschil maakte tussen Meghan en Kate en the Firm ook om dat soort dingen weer recht te zettten dan snap ik er niets meer van. Maar wij kijken echt met andere ogen naar deze mensen. Bijna of we ze omgekeerd zien als stellen En het laatste wat ik erover kwijt wil is dat ik niet snap waarom mensen aan Meghan en Harries verhaal twijfelen. Waarom zouden ze liegen? Heeft het koningshuis in een statement gezegt dat ze liegen over bepaalde onderwerpen? Waarom???
Voordat Kate bij The Firm dat werden er ook al nare verhalen geschreven hoor. Op een gegeven moment was haar bijnaam in de tabloids 'Waitey Katey' omdat 'ze bij William hier terwijl hij maar geen aanzoek deed' En toen ze uit elkaar waren werd ze er helemaal door gehaald. En toen hield ze ook haar mond, zonder dat daar moest van de Firma want dat zat ze toen overduidelijk niet meer bij, ze waren uit elkaar. Britse pers is gewoon gruwelijk, maar tegen iedereen, en daar met je volle verstand in stappen en vervolgens alleen maar klagen, daar heb ik een hekel aan. En je kunt m.i. niet gaan roepen dat je het niet wist omdat je je aanstaande man en zijn familie nooit gegoogled hebt. Het is over het algemeen een goed idee om eerst elkaar iets beter te leren kennen voor je je levenslang aan elkaar vastlegt, zeker als je zoveel exposure hebt als Harry en zo'n goed voorbeeld als je iets wat er gebeurt als een van de twee onvoorbereid het huwelijk in gaat. Dat is gewoon dom.
Dat ze tijdens de break up haar mond hield uit vrije wil snap ik. Die wilde echt wel terug en ging niet haar eigen ruiten in gooien en als ze al niet vrijwillig terug wilde hebben haar ouders daar wel op aangestuurd. Die mensen worden allemaal geleefd op een manier die wij ons (gelukkig) niet eens kunnen indenken. Ik geloof dat het is zoals wij denken dat het is maar dan zo een 25x erger. Ik zou voor geen goud met ze willen ruilen, zelfs niet voor een dag. En Meghan wilde in het interview niet loslaten wie zorgen had over de huidskleur van Archie en ik vermoed zelf dat dat Kate en misschien William zijn geweest. En wat betreft het niet weten. Ik geloof dat echt. Ik geloof echt dat zij nooit heeft in kunnen schatten dat de Britse tabloids vele malen erger zijn dan de Amerikaanse die ze als celeberty gewend was. Ze zal het vast gelezen hebben maar de inpact ervan nooit beseft hebben omdat het ook onwerkelijk is. Het is toch ook bijna niet voor te stellen als je daar niet vandaan komt. Dat ze de familie niet gegoogeld heeft geloof ik ook niet helemaal maar bijvoorbeeld dat ze niet wist dat etiquetten niet gelden voor familie onderling zonder pers of buitenstaanders erbij dat geloof ik meteen. Dat is toch ook gek telkens als je je oma ziet moeten buigen omdat ze de koningin is. In gezinsomgeving hoort ze toch gewoon even oma te zijn ipv koningin. En als ik het zo hoorde was haar band met oma wel erg goed. Met andere familieleden ook. Jammer dat ze geen namen hebben willen noemen dat had veel speculaties gescheeld achteraf. En dat snelle huwelijk. Ik weet niet hoe lang ze buiten de spotlites al hebben gedate maar ze waren wel beide al op leeftijd he?! Wilden graag kinderen samen. En dat kan nou eenmaal niet tot een onbeperkte leeftijd. En ik denk dat ongehuwd kinderen daar in die familie helemaal een rel was geworden dus denk dat ze niet veel keuze hebben gehad met het snelle huwelijk. Even compleet off topic, waarom denken jullie dat die koningin nog steeds niet is afgetreden? Omdat ze haar baan zo leuk vind of omdat ze Charles eigenlijk geen geschikte kandidaat vind en het daarom zo lang mogelijk uitsluit.
Hey goedemorgen, was vergeten dat jij ook altijd zo een lekker vroege vogel bent Omdat hij het daar zelf naar gemaakt heeft met affaires en gedrag? Of omdat ze gewoon een gigantisch strenge moeder is dit vertrouwens issues heeft met haar kinderen? Is toch wel genant voor die Charles dat zijn moeder in de 90 nog niet op stapt? Hoe oud zal hij inmiddels zijn? Ik ben voor hem bang dat hij straks misschien maximaal 10 jaar zal zitten. Of met een beetje pech William oma opvolgt. Of is dat strikt onmogelijk.
Haha ja, vandaag om 5 uur klaarwakker ... Ik heb een beetje het idee dat ze gewoon 1 generatie wil overslaan, en als Charles toch nog de kroon erft dat in ieder geval niet voor lang zal zijn. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast en vindt ze haar werk echt geweldig.
Is het ook niet zo bij het Britse koningshuis dat zij moeten regeren tot aan de dood? Tenzij dit echt niet anders kan door bijvoorbeeld Alzheimer of dementie.
We staan er inderdaad compleet anders in, haha. Ik vind dat er helemaal niet met 2 maten gemeten wordt. Ik vind Meghan ook absoluut niet zielig, ze is 39, volwassen vrouw die haar eigen keuzes heeft gemaakt. Daar ondervind ze nu de consequenties van en dat vind ze niet leuk. Dus is het maar racisme, seksisme of whatever. En met een man die met een flink trauma loopt is het makkelijk scoren. Vooral niet bij jezelf zoeken. En het werkt, 50% van de mensen geloven haar. Waarom ze liegt? Omdat als ze dat niet doet ze in Amerika niet meer aan de bak komt. Nu is ze een slachtoffer, een vechter èn een prinses (niet echt, maar voor Amerikanen maakt dat niet uit). Dat is respect, aanzien en geld. Dat heeft ze altijd gewild en heeft ze nu in 1 klap.
Nee ze heeft een keuze. Ik denk zelf dat ze haar werk gewoon heel leuk vind. Maar ook daar zijn de meningen over verdeeld, haha
Ze mag wel aftreden. Maar schijnbaar heeft ze de rotsvaste overtuiging dat een monarch tot de dood moet regeren. Alle Britse monarchen zijn in het harnas gestorven, de enige die aftrad was haar oom en dat heeft er schijnbaar nogal ingehakt En ze is schijnbaar erg religieus en dus neemt ze haar eed tijdens de kroning om dit gedurende haar leven te doen heel serieus.
In Nederland is dit al meerdere generaties gebeurd, maar in het buitenland is abdicatie hoogst ongebruikelijk.
Ja, wat ik begreep was die Wallis een echt golddigger dat idee heb ik dan niet direct bij Megan, dat vind ik meer een aandachtstrekker.
Oh ja, en nog een gescheiden Amerikaanse ook, wat een overeenkomsten...... Knap dat ze dan nog schijnbaar zo aardig was Edit: spuit elf zie ik