Weet ik maar dan vond ik de titel zo lang lijken Dus dacht ach jullie begrijpen wat ik bedoel Maar ook ik zie het wel zitten met ze! Ze komen ook heel leuk over als Koning en Koningin!
Heel leuk, ben er helemaal klaar voor En wat is Máxima een prachtige vrouw, een koningin om trots op te zijn straks. Wat een prachtige vrouw met Klasse!
Hij was geweldig maar. Wat heeft hij toch een leuke vrouw! Gewoon spontaan zonder extra poes pas. Pittig waren ze op hun tijd van je mag veel van me weten maar prive blijft lekker prive. Hoe ze de kinderen willen opvoeden er mee ook helemaal prima gewoon echt kind kunnen zijn zonder al die camera.s! Volgens mij hebben ze een echt pittig meisje! En jammer dat ze in dit gesprek weer zijn broer er bij moesten halen. Ze hebben het er al moeilijk genoeg mee.
Ja, vond het wel even een slik-momentje. Ook die ogen van Máxima, gelijk gevuld...kijkend hoe WA zou reageren... Mooi paar, alhoewel ik nog steeds níet snap, hoe hij haar voor zich heeft weten te winnen!
Oh ik ook hoor Die blikken die ze elkaar geven die vind ik altijd zóóó mooi en betekenisvol! Bij hun huwelijk al en nu weer. Als er een "emotionele" vraag komt, dan kijkt de een de ander altijd zo aan van: kan je het aan? Heel mooi om te zien. Zag je overigens ook altijd bij Beatrix en Claus. Denk ook wel dat Beatrix WA heel goed heeft voorbereidt, zie veel van haar terug in hem.