Ik vind maxima een hele warme hartelijke vrouw, en vind haar dus echt wel knap! Zou er zo wel uit willen zien op m'n 43e, wauw! Ik vind haar heel down to earth en geen " ik ben beter" gevoel uitstralen, gewoon lekker normaal En haar Nederlands vind ik erg goed hoor. Iemand die jaren in Rotterdam is opgegroeid en naar Limburg haat verhuizen kan ook niet ineens het Rotterdams accent afleren en vloeiend Limburgs praten
Ik vind ze geweldig, wat een warm, liefdevol paar! Jammer dat er gevraagd werd naar Friso en haar vader, dat was niet nodig geweest. Haar accent boeit me helemaal niets, haar woordenschat is groot, vind ik vele malen belangrijker.
Het is van tevoren allemaal doorgesproken, dus als ze het er niet over hadden willen hebben dan waren deze onderwerpen niet in het gesprek terecht gekomen. Ik denk dat ze het ergens ook wel prettig vinden dat de moeilijke familie-aangelegenheden wél een plek kregen in het interview. Want hoe pijnlijk het ook is, ik zou wel over mijn broer willen praten als hij er zo bij lag als Friso.
Idd.. Bij meerdere onderwerpen kreeg ik wel het gevoel dat WA iets anders of meer wilde zeggen dan wat er feitelijk uitkwam. Bij hem zie je dat aan zijn gezicht . En ik vind het ook eerlijk dat hij gewoon zei dat het niet gepast is dat hij nu alles zegt wat ie denkt, en dat ie vaker zijn mond moet houden. En bij diverse vragen: 'mijn formele antwoord...' Wel eerlijk van hem.. maar na zo'n gesprek weet je nog steeds niet wat hij zelf denkt en vindt.
Ik denk dat we dat ook nooit zullen weten, vrees ik. Hij mag niet openbaar zijn mening over zaken geven, omdat die dan direct breeduit in de media komen, en problemen zullen geven binnen de regering. Hij hoort zich te confirmeren aan zienswijze en richting van de regering, hoewel hij ongetwijfeld over een aantal zaken vast zijn eigen mening en inzicht zal hebben. Bea heeft volgens mij altijd op het randje gezeten, die zocht altijd wel de grens van het toelaatbare op, maar ging er nooit overheen. Maar als je haar toespraken goed luistert dan weet je echt wel hoe ze er zelf over dacht. Ik hoop dat Wim-Lex hetzelfde zal doen.
Slecht is haar Nederlands zeker niet maar ze heeft wel een accent. Die zal ze waarschijnlijk ook niet afleren. Mijn man spreekt ook vloeiend NEderlands maar ook met een accent dat zal je altijd blijven horen en daar is niks mis mee vond ik. Ik vond idd wel dat Maxima er ouder uitzag , haar kapsel is erg truttig vind ik. maar verder vind ik het een heel leuk warm stel
Ik vond Maxima, heel gek, opeens een beetje op Beatrix lijken toen zij nog jonger was. Hetzelfde 'koninklijke blauw' aan, het kapsel...
Toen mensen hier zeiden dat ze er uit oud zag verwachtte ik echt heel wat. Nou ik zie het niet hoor, ze ziet er hartstikke goed uit!!
Ik vond het ook een leuk interview. En gewoon leuk om te zien dat het echt "gewone" mensen zijn, ondanks dat ze straks Koning en Koningin zijn. En ik vind het ook goed dat ze hun kinderen een "gewoon" leven willen geven. Ja ik vind het een leuk stel en vind het ook bijzonder dat ik dit mee kan maken, die troonswisseling. Mijn man vind het onzin en heeft er niets mee, maar ik kan er wel van genieten en heb echt zin in koninginnedag!
Vond het ook een leuk gesprek! We hebben ons rot gelachen om de uitspraak: Willem 4 staat naast Bertha 38 in de wei Humor!
Het interview leek leuk, maarja zal vast niet erg spontaan zijn. Ik vermoed dat ze vooraf de vragen hebben kunnen inzien,afwijzen en voorbereiden. Bij het uitzenden zal vast ook vooraf bepaald zijn wat er wordt uitgezonden zo gaat het wel vaker bij interviews. Daarnaast de beargumentering voor een lager salaris vond ik zwak, op tv zeiden ze dat personeel namelijk uit een andere pot betaald wordt. Als dit klopt zaten ze dus gewoon te liegen.
Ohja en die twitter reactie :"als ik 8 ton verdien mag je mij ook aanspreken hoe e wilt!" Hilarisch!!
Ik ben helemaal Maxima fan. Ik vind het een mooie, hartelijke en spontane vrouw. Sinds de zwangerschap van mijn dochter krijg ik altijd tranen in mijn ogen als ik Maxima op tv zie. Maakt niks uit wat ze dan aan het doen is. Gekke hormonen