Kamp van Koningsbrugge

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Yvuna, Jan 28, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvuna

Yvuna Actief lid

Jul 12, 2019
    265
    300
    63
    Female
    #1 Yvuna, Jan 28, 2022
    Last edited: Jan 28, 2022
    Kijk er iemand kamp van koningsbrugge?

Voor mijn gevoel is dit tweede seizoen het deelnemersveld veel minder sterk en zijn ze ook minder streng. Het eerste seizoen hadden sommige er volgens mij al lang uit gelegen.

2. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,465
    3,910
    113
    Female
    Ja, leuk programma!

Het lijkt inderdaad alsof ze iets meer een tweede kans geven. Ik vind er wel hele fitte deelnemers tussen zitten, maar sommigen hebben echt een verkeerde houding.
    De eerste afvallers leken het vrij snel op te geven (voor iets wat je heel graag wil).

Mo vind ik helemaal een hopeloos geval. Hij doet zo zijn best, maar de opdrachten lijken bij hem gewoon niet binnen te komen. Die gaat er denk ik als nog snel uit...

3. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    Wij kijken ook. Ook het idee dat er deze keer veel ander soort kandidaten tussen zitten dan de eerste keer en dat ze anders met ze omgaan. Maar anders kunnen ze niet alle uitzendingen vullen waarschijnlijk omdat er te veel zelf opgeven. Ook een groot verschil in de stoere filmpjes en hoe ze vervolgens doen in het programma.

4. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,842
    4,103
    113
    Met Mo ga je de oorlog niet winnen denk ik, hoe enorm zijn doorzettingsvermogen ook is....
    Die is een gevaar voor zichzelf joh qua veiligheid.

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Wij kijken ook, leuk. Kan niet vergelijken met eerdere seizoenen want we kijken dit keer voor het eerst.
    Respect voor die twee vrouwen, wauw wat een doorzetters.
    Totaal niet relevant maar die ene knul met krullen moet écht een keer naar de kapper :roflmao:

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,120
    5,038
    113
    Female
    Ik vind de opzet anders. Niet perse minder streng, maar gevarieerder. Meer afwisseling met lessen en niet alleen maar fysiek de eerste weken.

Ik vind ze sowieso niet heel streng tegen de kandidaten, beide seizoenen niet. In België zijn ze echt veel strenger!

7. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    Dat was kamp Waes idd, hebben we ook gekeken. Was idd een stuk heftiger.
    Is daar ook een tweede serie van?

Ik vond dat programma van RTL/ SBS ook veel heftiger om te zien.

8. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,465
    3,910
    113
    Female
    Oh ik vond special forces van rtl echt veel minder heftig/hard.

Nellie4 likes this.
  9. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    Zou liever abseilen dan achterover met vastgebonden handen het water in gegooid worden.
    En dat springen met dat touw lijkt me ook doodeng. Vind ze bij kamp van koningsbruggen ook minder onaardig doen dan bij special forceps.

10. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,842
    4,103
    113
    Ja die 2 meiden! Vooral Avigna. Wat een kracht en doorzettingsvermogen. Touw op je nek a tig kilo's, pijp erbij en oh ja die paal lukt ook nog wel. En maar doorbikkelen. Echt heel knap hoor!
    Denk dat die 2 kerels zich doodschaamden toen zij daar huilend bij stond en geen woorden meer had.

Kangerootje likes this.
  11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,120
    5,038
    113
    Female
    Niet dat ik weet.

Ja vond ik ook!

12. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

Jun 1, 2013
    540
    304
    63
    Ik kijk het ook, heb geen vergelijkingsmateriaal met vorig seizoen, kijk voor het eerst! Ene kant echt respect voor de deelnemers, andere kant vind ik dat drillen/ op macht zitten verschikkelijk.... Zou niets voor mij zijn....
    Maar conditioneel kom ik ook niet een beetje in de buurt om mee te kunnen doen, dus zal ook niet in de verleiding komen om me op te geven....:roflmao:

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,120
    5,038
    113
    Female
    Omar gaat het ook niet redden denk ik hoor. Fysiek beresterk maar veel te individueel en staat niet echt open voor verandering.
    Ook hoe hij tijdens die mars bezig was over dat ze niet zo moesten janken.. nee, dat is lekker motiverend.

14. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,465
    3,910
    113
    Female
    Die vliegt er de volgende aflevering uit denk ik.
    Hij vond de oefening easy. Terwijl hij net een ongewapend persoon heeft 'gedood'. Waar de anderen weten dat ze fout zitten, heeft hij dat totaal niet.

Ik vind Kamilia zo stoer! Bij Agavni denk ik telkens dat ze out gaat... Die enorm grote ogen van der, ingevallen gezicht.

15. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,842
    4,103
    113
    Ik begrijp dat ze het vandaag niet uitzenden, maar ik hoop wel dat het toch nog later uitgezonden wordt. Maar er stond dat ze dat op dit moment nog niet konden zeggen...

16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,120
    5,038
    113
    Female
    Npo gemist zegt dat hij is verschoven naar 3 maart.

olleke likes this.

Share This Page