Interieur adviseur gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 24 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Door mijn eigen stomme fout heb ik 2 boxsprings in de verkeerde kleur besteld. Helaas kunnen ze de kleur niet meer wijzigen aangezien de bedden al klaar staan voor transport naar Nederland. Ik dacht dat ik een goudtint had besteld dus de muren zijn momenteel donkerbruin geverfd. Helaas blijkt het dus een donkergrijze kleur te zijn en ik haat grijs:( Ik vind het een ontzettend koude kleur en ik heb geen idee welke kleur er nou het mooist bij past om het toch nog wat warmte uit te laten stralen. Gekke kleuren zoals okergeel etc hou ik niet van. Ik zelf kom niet verder dan zwart of wit. Heeft er iemand misschien nog een ander idee? Misschien champagne? Of zal dat weer vloeken met grijs?

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Misschien taupe? Is wat grijs bruin van kleur.

Nellie4 en Angel1980 vinden dit leuk.
  3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Weet niet of je er van houd:
    Mintgroen / mos groen
    Paars / lila
    Taupe

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Pastel / heel zacht roze.

SDonya vindt dit leuk.
  5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Eigenlijk past er heel veel bij grijs.
    Wat frissere kleuren zoals lime, aqua, turquoise
    Knalkleuren
    Pastelkleuren
    Warmer is bv bordeaux in combi met roze

Misschien even googlen op wat kleurcombinaties. Dan krijg je een idee wat je zelf mooi vindt passen bij grijs.

Bijgevoegde bestanden:

Ysabella, Beaujuulais, Marchella en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zou gaan voor of zacht roze en rosé-gold accessoires ( of koper) of voor kopergroen/duck egg blauw en dan combineren met koperkleurige accessoires, en hout

Angel1980, Brinta en SDonya vinden dit leuk.
  7. JisL

JisL Niet meer actief

Je zou ook een warm getinte dekbedovertrek kunnen nemen; bijv taupe of goudkleur...

SDonya vindt dit leuk.
  8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Je hebt geluk: grijs is een makkelijke kleur. Veel kleuren matchen ermee. Wat voor kleuren vind je zelf mooi? Wat vind je van olijfgroen of taupe? Of cognacbruin ipv de donkerbruine muren die je nu hebt? Cognac is een warme kleur.

Angel1980 en SDonya vinden dit leuk.
  9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Op Google kom ik dan voornamelijk Scandinavische slaapkamers tegen met witte muren etc... Totaal niet mijn smaak. Ik ben meer van een rustig Metropolitan interieur. Dus grote opvallende meubelstukken gecombineerd met glimmende stoffen etc. Ik vind dat van je plaatje wel heeeel erg mooi maar past totaal niet bij mijn stijl helaas.

10. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Kijk eens naar plaatjes can Eichholtz interieurs, en Eric kusters. Misschien kun je daar iets mee

SDonya vindt dit leuk.
  11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ga eens kijken voor taupe. En dan wellicht combineren met een wit dekbedovertrek ofzo? Hout vond ik ook een mooie optie maar hoe verwerk je dat in een slaapkamer?

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat is dus inderdaad wat ik mooi vind maar die werken voornamelijk met aardetinten. Grijs combineren ze met zwart en antraciet. Echt prachtig hoor! Maar ik denk dat zwarte muren niet heel erg leuk zijn voor mijn dochters van 3 en 6.... :roflmao:

Angel1980 en Marchella vinden dit leuk.
  13. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik zou dan even wachten tot het bed staat en kijken hoe het past bij de muur. En dan daarbij een mooi dekbedovertrek kiezen. Champagne zou heel goed kunnen denk ik.

Edit: wat voor nachtkastjes heb je? Daar kan je ook nog wat mee doen om de kleuren te matchen.

14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Je zou kunnen kiezen voor een metallic muurverf in goud of koper :)

Marchella en SDonya vinden dit leuk.
  15. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik zou de muren wit houden en verder werken met grijs en chroom. Beetje dit idee van Eric Kuster:

Bijgevoegde bestanden:

SDonya vindt dit leuk.
  16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ooo ik vind dit dus zo kil en steriel :roflmao: Misschien dat ik dan beter een parelmoer muurverf kan nemen?

17. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Mooi maar niet heel warm vind ik

SDonya vindt dit leuk.
  18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hmm ik weet niet of goud en grijs matchen. Ik denk dat ik de tip van @Adje ga volgen en eerst die bedden laat bezorgen.. Ik ga straks wel alvast bij de praxis die mettalic kleuren bekijken.

Adje vindt dit leuk.
  19. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    9D69D3B8-E0E1-476F-97CB-A6FF2F836D80.jpeg

Louise11110 en SDonya vinden dit leuk.
  20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wauw dit is heel mooi! Ik denk dat dat er wel bij past. Dit zijn de bedden die we besteld hebben. Alleen dan dus in het grijs... Doordat het hoofdbord zo gecaptioneerd is, denk ik dat deze muurkleur er wel bij matcht? En dan gordijnen weer in het grijs is het mooiste om het een geheel te maken he?

Deel Deze Pagina