Oh nee echt? Deze zat erbij. Een actie van Kruidvat. Wij hebben geen bomen ofzo om ons heen, meestal liggen er in het badje alleen een paar vliegen
Over het algemeen is de pomp die standaard bij een bad zit net niet krachtig genoeg. Slim om op die manier weer losse pompen te verkopen.
Is dit genoeg om op te starten? https://www.bol.com/nl/p/pool-power-mini-quick-desinfectiemiddel-voor-zwembaden-180-tabletten/9200000010418357/#product_specifications
Ik zou een granulaat erbij pakken om op te starten. Ik krijg het met die tabletten in eerste instantie niet op peil.
Ja best wel hè. Maar mijn ervaring is dat het allemaal wel een tijdje meegaat, er hoeft echt maar een paar gram in. Ik ben met 2000L geloof ik gestart met 42 gram. Daarmee was het prima. Vandaag 6 gram erbij gedaan.
Ik heb zoveel uitgeschreven maar ik moet alles op een andere plek halen; dat is ook niet zo voordelig... iemand leuke webshop?
Wij hebben een zandfilterpomp van intex 4 m3/h. We hebben een zwembad van 366 doorsnee (rond) en 76cm hoog. Voor dit formaat zwembad dus prima maar misschien met de matjes er aan niet meer.
Ze doen er meestal de goedkoopste pomp bij als het een setje is. Vliegen is het probleem niet, die schep je er zo uit. Het stof, zand, alles wat je water vervuilt dat is het probleem. De pomp verliest dan heel snel z'n kracht en sta je continu daar filter uit te spoelen om het water een beetje in beweging te houden.
Ik heb 3 kids... 15 - 9 - 4 en ons bad is ong 70 cm hoog en het gaat prima De middelste kan korte baantjes zwemmen en de jongste kan veilig staan
Ik ben even gaan kijken, het zwembad dat ik begin vorige maand heb gekocht is nu ook duurder. Het verschil varieert van 10 tot 50 euro.
Heuts Klantenpas aanmaken en dan spaar je ook nog een percentage van wat je uitgegeven hebt Kun je de volgende x zo weer besteden
Lidl heeft 1 van 366x 84 Deze heb ik vorig jaar voor €50 kunnen kopen Dit was incl pomp / skimmer / chloordrijver / afdekzeil en thermometer Of dat er nu bij zit weet ik niet helemaal precies moet je even op de site kijken
Ja hoor ik heb mijn bad met zulke tabletten opgestart en dat wil prima Wel even uitrekenen hoeveel.. Ik moest met 13 of 14 tabletten starten vanwege zoveel liter water
Die heb ik dus ook, dacht alleen dat hij 76 hoog was ipv 84. Valt weer mee. Hij zit nog in de doos. De thermometer was ik vergeten, die heb ik nu dus dubbel
De drijver heb ik trouwens vervangen voor een andere ---> grote Die bij het bad zat bleef hier niet drijven zonk als een beschoten boot naar de bodem
Ben benieuwd volgend mij las ik ook ergens dat chloor in de skimmer kan ipv in een drijver? Maar een grote drijver is ook zo aangeschaft natuurlijk.
Ik heb opgestart met chloor in de skimmer (die snel smeltende (mini quick) gaat hartstikke snel en prima Onderhoud doe ik met de drijver dan doe je gemiddeld 4 dagen met de tabletten (op standje 2 van 4 qua gaten grote drijver) In de skimmer maar 2 dgn aangezien hij daar aanzuigt dmv pomp Ik heb gister nog getest en mijn waardes zijn helemaal prima
Ik heb een andere pomp erbij gekocht en begreep hier op het forum dat daar ook een ding op zit waar het chloortablet in gaat die dan bij de uitspuitkant zit. Moet alles maar even uitpakken en installeren voor ik van alles nog aanschaf.