Dat zal indd geen probleem zijn voor de komende dagen. Ik check altijd het water een dag voor het weer zwemweer wordt en indien nodig nog wat chloor erbij. Moet zeggen dat het chloor bij ons altijd wat aan de lage kant is ook met zwemweer. Maar liever zo dan dat het te hoog is. En bij zwemweer controleren we het water sowieso dagelijks dus dan zit je al snel safe. Nu met dit weer om de dag / om de 2 dagen.
@Charmed72 en @GossipGirlxoxo. Wanneer een zwembad veel gebruikt wordt, dan zakt de chloorwaarde sneller dan wanneer het zwembad afgedekt is en dagenlang niet gebruikt wordt. Dus dat jullie chloorwaarde nu stijgt kan wel kloppen
Oh top! Dan doe ik dat. Heeft temperatuur invloed op chloor? Ik heb namelijk na dinsdag de warmtepomp niet meer aangehad en het water is nu behoorlijk koud!
Gewoon een groot plastic zeil van de vouwmarkt. Van dat klus zeil ofzo. Touw eromheen dat t niet weg waait...
Vul op de sites ook je e-mail in om op de hoogte gehouden te worden. Er komt vast nog wel wat binnen!
Ik hou de sites goed in de gaten. Tis ook dom van me dat ik niet meteen een afdekzeil heb besteld, had kunnen verwachten dat veel mensen dit zwembad bij de Action zouden kopen .
Ik weet niet waar je woont maar Intratuin heeft deze niet online maar wel in de winkel. Je kan via de site checken of een filiaal bij jou in de buurt deze op voorraad heeft of misschien kan laten overkomen uit een ander filiaal? Daar is het afdekzeil €10. Ik zie ze op bol.com alleen voor het zeil al €65 vragen
Ik zou geen klamboe doen. Het houdt wel het meeste vuil eruit, maar er komt dan wel volop regenwater in je bad en dat is niet goed voor je water kwaliteit. Ik zou dan eerder voor een groot zeil gaan met touw vd bouwmarkt zoals hierboven geopperd.
Deze: https://www.trekpleister.nl/playing-kids-overtrek-voor-familiezwembad-xxl/p/3677878 En hier: https://www.kruidvat.nl/playing-kids-overtrek-voor-familiezwembad-xxl/p/3677878 o.a. voor op het xxl bad van 305x183. Maar is dus ruimer en je trekt toch het touwtje aan. Dus dat past vast wel.En geen geld voor 7€