Ik zet de filterpomp bij wisselen op een stoel zodat het water in de slangen beneden blijft staan Geen afdicht doppen nodig
@GossipGirlxoxo waar kun je zo’n warmtepomp bestellen en welke je. Je? Ik kan het niet terugvinden. Wij hebben nu solarmatten maar dat blijft voor ons te koud.
Ik had er 1 van toychamp België maar die is uitverkocht. Het is er 1 van intex 3kw. Heb er 89 euro voor betaald maar overal waar ik online kijk is hij uitverkocht.
Wij hebben de flowclear 5.7, iets te groot maar was de enige die er nog was. Besteld op vidaXL binnen 2 dagen in huis. Gaat 34 kilo zand in.
Ik heb een maand geleden al een enorme zoektocht gehad naar een "lichtere" zandfilterpomp van max 4,5m3/u. Uiteindelijk na heel hard zoeken had ik er nog eentje gevonden bij Toychamp in roermond, maar heb er dus wel 2uur voor moeten rijden. Dus ik vrees dat het een bijna onmogelijke opdracht wordt om nu nog wat te vinden, of ze moeten inmiddels bijgevuld zijn (maar ik kreeg overal te horen dat ze niet meer binnenkwamen dit seizoen).
Ik hou er ook rekening mee dat we het in het laagseizoen allemaal maar moeten kopen. Ik heb er niet de hoofdprijs voor over. Volgend voorjaar is ook prima. Ik heb nu eindelijk het overzicht wat we allemaal er bij aan moeten schaffen. Nu heb ik nog heel wat vragen over typen, merken, volume, etc etc. Da's een tweede haha!
Ik heb dit bad. https://www.wehkamp.nl/bestway-steel-pro-max-frame-zwembad-o-366x76-cm-met-filterpomp-440137/?term=zandfilterpomp&type=manual Ben ik dan ook gebonden aan accessoires van dit merk of past bijv een afdekzeil van Intex ook? En qua pompen maakt het merk toch ook geen bal uit?
Ik lees ook dat wanneer je andere pompen gebruikt, dit invloed kan hebben op je filterpomp. Bijv, ik wil ook een zwembadstofzuiger en warmtepomp. Niet direct wellicht, maar wel voor het volgende seizoen.. volstaat dan een pomp van 3 of 4,5m³/u nog steeds? Sorry voor de vragen hoor.
Wat ik alleen elke keer vergeet als de kinderen gaan zwemmen is de chloordispenser dicht te draaien. Denk dat ik beter voor een drijver kan gaan die zie je en vergeet je er minder snel uit te halen.
Oké. Ik heb nog wel een aantal andere vragen, want ik heb nu helder wat ik ongeveer nodig heb en wat er ook graag op termijn bij zou willen. Gooi ik vanmiddag wel even hierin, oké? Want ik ben echt nog een leek en me flink aan het inlezen, maar soms zie ik in het bos enkel nog de eikenprocessierups-bomen ipv de gezonde..
Als je een robot stofzuiger wilt dan moet de pomp minimaal 5,6 m3/u pompen. Ik kon ze niet vinden voor lichtere pompen. Nu een oplaadbare handstofzuiger die doet het ook prima.
Yup Ik heb het ook alle 3 . De stofzuiger staat hier overigens los van de pompen hoor, die hebben geen verbinding Ik heb een oplaadbare/draadloze stofzuiger overigens.