Helaas moet ik jullie mededelen dat mijn nichtje Inthe vanmiddag is overleden om onverklaarbare reden.. Om half 11 stopte ze met ademen waarna ze aan de beademing is gelegd en om 1 uur is ze overleden, net nu het zo goed ging.. We zijn er helemaal kapot van, we zullen de komende tijd flink druk zijn met vanalles te regelen.. Mamamia zal hier in de komende weken een berichtje plaatsen met wat foto's van Inthe. Robert, Miranda, Fien & Senne Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van jullie prachtige dochter en zusje, ze is nu bij Yana*
Oh wat erg.. de tranen komen gelijk naar boven hier Heel veel sterkte gewenst voor alle dierbaren van Inthe...
Hoi hoi, Dat moet heel erg heftig zijn voor jullie. Ik wil jullie alle troost van de wereld wensen en heel veel sterkte. Liefs, Bibu !
Wat vreselijk! Wat zullen jullie verdrietig en in shock zijn! Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal. Liefs Mirre
Dit is heel erg! De tranen komen meteen weer naar boven! Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen de komende tijd! Liefs Kirby
Wat erg! Zeker als het net wat beter ging is dit natuurlijk niet te bevatten. Ik wens jullie hele familie veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.
Ow wat vreselijk dat het kleintje het toch niet gered heeft.... Heel veel sterkte met het grote verlies van jullie Inthe