19 mei 2001 was de dag dat ik weeen kreeg ik was 36 wk zwanger had al een zoon van 7 toen die tijd,ik was zo blij ondanks de pijn ik zij nog tegen mijn zoon vandaag is de dag dat je een broertje of een zusje krijgt hij was ook blij. Mijn man belde de verloskundige en die kwam langs ze zij nou je hebt 3 cm ontsluiting en nu even het hartje beluisteren maar ze kon het hartje niet vinden ze bleef maar zoeken en werdt een beetje nerveus,ze zij we moeten naar het ziekenhuis om even zeker te zijn. Mijn man bleef even thuis tot zijn vader mijn zoon ophaalde en toen kwam hij ook naar het ziekenhuis daar kreeg ik een echo maar de echo was helemaal stil dood stil een koud gevoel kwam over mij heen en ik raakte helemaal overstuur,mijn man hielp mij te kalmeren ik had ondertussen ook nog eens weeen die bevalling was vreeselijk net een film waar ik in zat en toen ze geboren was en ik haar in mijn armen had en mijn familie binnen kwam was vreeselijk mijn broertje storte helemaal in hij begon zo hard te huilen was zo erg om hem zo te zien en mijn man was ook zo aan het huilen en zijn familie aan het bellen . Ik voelde me zo leeg mijn kind is dood wat moet ik nu doen ze is dood en er is niets wat ik kan doen voor haar ik leefde de rest van de weken in een roes. Mijn schoonvader heeft haar gewassen samen met een imam en ze hebben haar in een witte doek gewikkeld en in haar kistje gedaan,mijn man heeft haar zelf vervoerd naar de begraafplaats en daar hebben ze haar alleen met de mannen begraven. Het was een vreeselijke ervaring maar met de hulp van mijn geloof en familie en vrienden ben ik sterker geworden en helemaal mijn kleine jongen die ik nog had voor hem moest ik verder,inmiddels heb ik er een zoon bij en ben ik weer zwanger maar mijn kleine meisje zal ik nooit vergeten.
Jeetje Sofaan wat vreselijk zeg! Heb er geen woorden voor.. Vreselijk, n nieuw vlindertje in de vlindertuin.
Ik heb er echt kippevel van gekregen! Ze is een engeltje die bij god is. Ik heb er verder geen woorden voor sorry...
Bedankt voor jullie reacties,het leven is hart maar het had gewoon zo moeten gaan denk ik altijd maar en hanan je hebt gelijk zij is gelijk naar de hemel gegaan geen twijfel mogelijk. veel liefs sofaan.
Oh sofaan, wat erg. Dit wist ik niet. Wat hard zeg. Geen woorden voor jullie verdriet, echt een nachtmerrie die niemand wil mee maken. Mijn vader zei eens tegen mij dat als een babytje komt te overlijden de poorten van de hemel voor de moeder open gaan.
O wat vreselijk, zeg. Ik kan gewoon door je verhaal jouw ongeloof over het overlijden van je kindje voelen. Het lijkt mij ook zo onwerkelijk. Wat n mooi gebaar, dat je schoonvader je kindje heeft gewassen. Ontroerend. Hoe heet je dochter eigenlijk? (ik vind Soufian al zo'n mooie naam)
mijn dochter heet fatima,mijn oudste zoon soufian en de kleine van 3 anouar en nu nog de 4 onderweg maar ik weet niet wat dat wordt verassing veel liefs sofaan
Bedankt ,jij ook veel sterkte met het verlies van je zoontje ik zag net je verhaal mensen kunnen zo hard zijn tot ze het zelf mee maken,mijn vk zij de hele tijd je buik is wel klein is het wel van de zelfde vader wat een trut waarom heeft ze me niet door verwezen sommige mensen daar krijg je een punt hoofd van ............en natuurlijk is het van de zelfde vader wat denk jij wel zij ik tegen haar dat ik 80 mannen heb of zo ik ben jou niet ,ik heb haar ook niet meer terug gezien mijn dochter werdt die week geboren levenloos. veel liefs sofaan
Wat moedig om je verhaal zo neer te kunnen zetten, ik weet zeker dat ze altijd een plaatsje in jullie hoofd en hart houdt, en dat ze een prachtige ster aan de hemel is verder veel geluk met je man en andere kinderen gewenst.
inna ilahi ve inna lilahi raciun! Vreselijk Maar een ding weten we wel, en dat is dat zij zeker weten een prachtig plaatsje in de cennet (djennet) zal krijgen. En inşaAllah zal zij jou hulp zijn voor een plek in de cennet. Wat Rabia zegt klopt inderdaad.. Ik las eens dit voorbeeld: Over een man die in de gevangenis zat en zijn kindje bij zich hield. Op een dag kwam er een wachter met het nieuws dat de koning zijn kindje bij zich wou nemen om voor hem te zorgen. Echter wou deze man dat niet. Hij wou zijn kindje bij zich houden. Maar, zei dat wachter, wanneer de koning het kindje bij zich zal nemen dan zal hij voor hem zorgen en zal het een sterk en gezond kindje worden..en wellicht zal hij op een dag er voor zorgen dat jij uit deze gevangenis komt en je ook een mooi plekje bij de koning krijgt. Zo is het hetzelfde in de Islam. Allah neemt jou kindje naast zich om voor haar te zorgen..en wellicht, zal zij een hulp zijn voor jou om jou ook een plek naast Hem te bezorgen.
Hoi Sofaan, Wat verschrikkelijk zeg! Inderdaad: woorden zijn er in zo'n situatie niet! Mag ik vragen of ze weten wat er mis is gegaan en waaraan jullie dochterje is overleden? Liefs Diana
De plasenta die deet het maar voor een kwart deel dus er was geen goede doorbloeding en zo kreeg ze geen zuurstof of genoeg voeding binnen en is daar aan overleden,raar dat ze dat niet hadden gezien vond ik maar ja dat is achteraf,ook mijn jongste daar ging het mis hij moest gehaald worden met 26wk en 6 dagen maar gelukkig heeft hij het overleefd nu maar wachten wat deze zwangerschap gaat brengen veel liefs sofaan
Oh, Sofaan, dit wist ik helemaal nog niet, wat verschrikkelijk erg voor je zeg. Wat een hel, een nachtmerrie. Allah zal zich over jouw kindje ontfermen, en zij zorgt inchallag voor een plaatsje voor jou straks. Heel veel sterkte. Liefs Ilja