tarwekiemolie ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bo87, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hallo!

Ik weet niet goed of jullie hier een antwoord op hebben... ik heb 25 november een positieve ovu test gehad. Ik ben 26 november gestart met tarwekiemolie. Buikpijn (ovulatie pijn) heeft tot minimaal een week later aangehouden. Ik heb al 6 mnd een lf van 14 dagen. Dat maakt dat ik nu ineens 4 dagen over tijd ben, geen positieve zw test. 8 dagen NA mijn positieve ovu test had ik een licht positieve zw test. Ik testte zo vroeg vanwege de aanhoudende buikpijn rechts. 2 dagen later was de zw test weer wit.

Zou mijn ei niet gesprongen zijn de 26/27e door de tarwekiemolie ? Zou de zw test op het ei hebben gereageerd ? Wanneer moet ik de dokter gaan raadplegen want menstruatie blijft uit en ben zo langzaam aan wanhopig !!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

tarwekiemolie kan de cyclus beïnvloeden. Je hoort vaker dat een cyclus dan langer kan duren, zeker als je net begonnen bent met tarwekiemolie. Dus ik zou nog heel even geduld hebben alvorens je naar de huisarts gaan. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina