Onze zoon is helemaal weg van de efteling en met name het carnavals festival dit filmpje kijken we gemiddeld 5 x per dag Waar kijken jou kinderen vaak naar op youtube? https://www.youtube.com/watch?v=EGKdLjOCQ38
play doh klei filmpjes chocolade eieren uitpakken bij wijze van spreken kijken ze er de hele dag naar
Idd dat uitpakken van die eieren Kan ze heel de dag kijken als ze zou mogen. Hier kijken ze liedjes van kinderen voor kinderen.
hij begint met Nederlandse filmpjes dan de Engelse liedjes zoals daddy finger om vervolgens te eindigen bij de Russische filmpjes
Lego filmpjes, Maya de bij, paw Patrol, bumba, Mike de ridder en al die Engelse liedjes van weels on the bus en dady finger , itsy bitsy spider etc.
Als ze er al op mogen ( ben niet zo van achter de tablet hangen ) dan kijkt de oudste van 8 graag naar muziek clips en de jongste kijkt graag van die filmpjes van funniest home video en dan voornamelijk de katten filmpjes en de filmpjes waarin ze mensen laten schrikken
hahah hier ook. Plus nagespeelde scenes uit thomas de trein en cars. Ze hebben afgelopen weken het thema weer op school gehad dus hij wil ook graag filmpjes over het weer bekijken. Ook is hij helemaal fan van de brandweer dus dat word ook veel bekeken.
Die geestdodende filmpjes waarin surprise eieren worden uitgepakt, of met klei wordt gespeeld ("Hi guys". Die stem kan ik dromen). Verder momenteel veel paw patrol. Daddy finger is ook een tijdje populair geweest.
Deze is op dit moment favoriet http://youtu.be/BvC8Fs0oKCQ Kijken jullie kids ook zovaak naar t zélfde filmpje? Ik word er soms zo simpel van
Ja hier ook de "hi guys". Verder: Buurman & Buurman, Zandkasteel, Pingu, Pluto. Soms vage Russische cartoons waar ze via die eieren komen. Ook weleens Sheep in the island oid, of Oscars Oasis.
Ik heb op haar eigen tablet (tja, ze is tenslotte al 3) een YouTube homepage gemaakt en die begint met surprise eggs, play doh filmpjes en Frozen, daarvandaan gaat ze langs de kleuren filmpjes (colours, colours, pretty colours), via de vormen filmpjes door naar masha en de beer, die ze vrolijk meezingt in het Russisch. Daddy finger, monkeys on The bed en peppa pig komen mijn neus uit!
hier willen ze voornamelijk de smurfen, peppa pig, mickey mouse clubhouse en van die oude disney filmpjes zien. met donald duck, knabbel en babbel enz.