Weeën?

Discussion in 'De bevalling' started by beebje082011, Aug 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,498
    275
    83
    Hoi dames,
    Heb een snel vraagje, was vanmiddag een stukje gaan lopen om in beweging te blijven. Heb ineens moeten gaan zitten omdat ik een venijnige steek links beneden kreeg, die wel een tijdje aanhield.
    Daarna bleef het beurs gevoel, beetje rommelend. Wel steeds trekt het naar mijn rug, links beneden.

Kan dit een begin zijn van weeën? Kan je dan ook gewoon langere tijd wat buikpijn hebben die heel vervelend aanvoelt?

2. Alita

Alita Niet meer actief

misschien indaling van je kindje?

Eigenlijk voelde mijn ween gewoon aan als ongikrampen die dan wel steeds pijnlijker werden. Ook gaan ze altijd weg om vervolgens weer op te komen...

3. beebje082011

Jul 29, 2011
    1,498
    275
    83
    De baby is al gelange tijd ingedaald... en heb zo'n 4cm ontsluiting.

Verder echt geen idee, heb echt steeds buikpijn en pijnscheuten in m'n rug. VK zegt dat ik een paracetamol moet nemen, dat het waarschijnlijk in m'n rug is geschoten tijdens het wandelen vanmiddag.

Doet wel zeer zeg... de hele tijd zo'n menstruatie-gevoel en dan die steken links benden. Pff. Weet niet hoe ik moet liggen.

4. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmm .. nou hou het gewoon in de gaten en ga eens de tijd bijhouden...ik bedoel de ongikrampen neme wel iedere keer af?

5. RianneF

RianneF Bekend lid

Oct 31, 2008
    712
    0
    0
    Wat ze ook altijd adviseren: ga douchen. Misschien neemt het toe, misschien neemt het af. En idd, ga de tijd opnemen dat de steek duurt, en de tijd die tussen de ene en de ander zit.

6. beebje082011

Jul 29, 2011
    1,498
    275
    83
    Bedankt dames!
    Geloof dat ik inderdaad verkeerde beweging heb gemaakt en ik door m'n rug ben gegaan, want kon in geen enkele positie fijn zitten zonder die helse steken in m'n rug.
    Paracetamol genomen, nu gaat het wel, ik kan ten minste even bijkomen....

7. Alita

Alita Niet meer actief

ah nou dan zijn het geen weeën denk ik hoor....

Doe maar rustig aan nu dan want straks bij de bevalling is het niet fijn met zo pijn...

Succes verder!!

Share This Page