De Geboorte Van Alysha Cheyenne

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaNona, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hey Meiden!

Hier dan eindelijk mijn bevallingsverhaal....

Donderdagmorgen 3 april (kben dan 40w3d) om 6 uur..... loop al
    een aantal uren met flinke weeen,ze komen
    tussen de 4 en 10 minuten en als ik ff ga plassen
    zie ik op mijn papiertje een heleboel lichtroze
    vocht,dus ik denk ff @ gyn bellen ! Nou moest
    gelijk komen naar t ziekenhuis,maar uiteindelijk
    bleek het niets verontrustends te zijn...op naar huis!

Bij dat ik onderweg naar huis ben worden de weeen sterker en
    komen sneller.... oewww spannend! misschien toch nog vandaag ;)

Thuis aangekomen verplicht naar bed,want ik was helemaal ingestort
    door de vermoeidheid van de voorweeen waar ik al een aantal weken mee liep!
    Iedere x wakker van de weeen,aan t timen hoe vaak... gemiddeld
    om de 7 á 8 minuten.... verlies ook veel slijm,maar dit had met het verweken te maken,maarja GATVER je zit er wel mee hihihihi :)

Vrijdag 4 april ... nog steeds weeen om de 7 á 8 minuten!
    Zaterdag 5 april ... nóg steeds weeen om de 7 á 8 minuten! !
    Zondag 6 april...nog steeds weeen om de 7 á 8 minuten! ! !

Er was wel eens een avond dat ze even voor een uurtje of 2 max weg waren,
    maar verder bleven ze komen.... pfff vermoeiend hoor!

Zondagnacht 7 april 3:00 uur ; ikke klaarwakker rechtop in bed.... pfff deze deed
    nog meer zeer... WOOW:) nouja ga wel weer slapen.....moet morgenvroeg om 9.30 bij
    de gyn zijn dus meld t dan wel ;)
    4:00 sow hey .... we zijn alweer 11 weeen verder....slapen___NOWAY!
    5:00 .... wandel de wandel volgens mij begint t nu echt....
    6:00 paps nu moet je wakker worden hoor.... denk dat ik zo dadelijk maar ff ga bellen :rolleyes:
    7:00 ow ow ow auw! ja NU ga ik bellen hoor! nouja moest dus komen... mams gebeld,kan jij op
    die kleine passen,denk dat ik ga bevallen vandaag :p "oma op volle toeren hierheen" wij @ ZH!

8:15 ff toucheren mw.... OOOoooww u heeft al 4 cm ontsluiting :) ( ik d8 JOEPIE!
    nog 6 á 7 uurtjes en mn beeb is er!)

nou aan de CTG gelegt,want ik moest continu bewaakt worden ivm mn vorige zwangerschap
    en daar lig je dan.... weetje hier....weetje daar.... zucht zucht pufpuf 12 uur...ff
    checken hoeveel ontsluiting.... AAARGH! nog steeds 4 cm! :evil:

13:45 5 cm ontsluiting...dan maar ff de vliezen breken en toen begon het :) vreselijke
    weeenstorm niet te houden! ikke nog vermoeider dan dat ik was...echt dood moe ondertussen....

17:50 pijn in mn bovenbenen.. vreselijk... nou daar km ik wel wat voor krijgen... een spuitje...
    ik had een kwartier daarvoor nog 8 cm ontsluiting en bij 9 cm mochten ze t niet meer geven dus ik moest snel beslissen,
    tja doe maar... hun weg spuitje maken,bij dat hun weg zijn krijg ik spontane persdrang.... owjee wazzzdah :) :rolleyes: :(:

hun komen terug en ik zeg: nou ik moet persen hoor,laat dat spuitje maar :) ff toucheren volledige ontsluiting.....

JIPPIEIEIEIE :) :) ik mag persen :) OWJEEEJ persen... shit nu gaan we voor t eggie :p k*t best eng!

al met al zijn we 90 minuten aan het persen en ik heb de kracht niet meer om het alleen te doen.... ze besluiten
    een vacuum te gebruiken en dan is een paar minuten later mijn mooie dochter ALYSHA CHEYENNE geboren :) \:D/ 3980 gram en zo'n 47 cm :D

Alle vreselijk verhalen over vacuumpjes enzo.... nou ik vond het DE uitkomst! enne nix geen pijn daarvan gehad!

Totaal aantal uren bevalling: (geconcludeerd door de artsen (gerekend vanaf donderdagmorgen 9:00 dat ik het ziekenhuis verliet))
    107 uur :) vanaf het moment dat ze binnen de 5 minuten kwamen 17 uur... netje toch ;) :p

Nou dat was het.... als ik ooit nog s een kindje mag krijgen,hoop ik dat het wel wat sneller gaat...hihihiihi :)

hieronder een foto van Alysha...2 dagen oud en door de KH in de TT gedaan :D

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

:confused: :confused: :confused: :confused: jeeeeeeeeetje wat een uren zeg en dan nog op eigen kracht (oke weliswaar met de vaccuum maar toch) bevallen geweldig goed gedaan meid en inderdaad heb je er iets prachtigs voor teruggekregen

wens je heel veel plezier met beide prachtige meiden

groetjes nathalie ;)

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Wow, wat een prestatie zeg!

Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochtertje!

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    van harte met je dochtertje.

Ally

5. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623