intiem piercing

Discussie in 'De bevalling' gestart door desangel, 8 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@taliaa.. In het velletje boven je klit (ik heb hem horzontaal, verticaal kan ook)

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ze noemen dat je clitoriskapje of clitorishoedje :)

3. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    ik heb hm idd verticaal...

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm tja sorry :oops: ! :) :)

Proest, idd, me2 :D ! haha! ](*,)

Nog even een nieuwschierigheids vraagje, dit gaat totaal off-topic maar vooruit. Is dat niet vervelend met je broeken? Gaat dat niet klem zitten ofzo :-k ?

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee joh gek.. Je hebt toch ook nog ondergoed aan ;)

Bij mij blijft het ringetje altijd braaf naar beneden zitten.

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier heb ik m laten zetten omdat het beneden te gevoelig was om aan te raken zeg maar... (nu zie ik de meeste al denken hihi)
    Doordat er nu dus eigenlijk contant iets in de buurt zit, kan ik daar gelukkig meer verdragen en word het allemaal weer leuker :D

Neuh, je voelt het even als ze het gaatje prikken, maar dan is het ook over... tepelpiercing heb ik veeeeeeeeeeeeeel meer last van gehad :(
    (3 maanden met een behoorlijke dikke (.) gelopen)

en hier zit er verticaal een staafje dus voel er ook niks van... blijft ook netjes op "zijn plek" zitten hihi

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whaha, oke :oops: . Gelukkig voor jullie dan he ;) ! Zag het al voor me dat ie 'klem' ging zitten ofzo 'autch'.
    Ik had niet eens bedacht dat je daar dus een ringetje zou kunnen doen :oops: .
    Kun je wel zien dat ik er echt geen verstand van heb!

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een verticaal staafje, dus het ene balletje rust op je clitoris en de andere steek boven eruit. Last had ik absoluut niet, ook niet na het zetten. Ik had een spijkerbroek aan, en deed totaal geen pijn met lopen daarna ben 's avonds zelfs naar dansles geweest :)

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Maar de ene zegt dus uithalen en de andere zegt laten zitten.
    Het ligt dus een beetje aan wie je helpt bij de bevalling en hoe de bevalling verloopt?
    Ik hoop toch dattie mag blijven zitten, heb m in al die jaren nog nooit eruit gehaald.

Ik vond mn Christina pijnlijker dan mn clithood.
    Tepel heb ik absoluut geen last van gehad.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ok, ben weer een stuk wijzer, hihi:) dank.. ik zou zoiets nooit niet durven, maar was wel nieuwsgierig:)

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Het balletje rust op je clitoris? Ben je dan niet heel de dag in jubbel stemming?

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha dat valt wel mee hoor, je ziet mij niet kreunend over straat lopen of in de buurtsuper :) Het is wel een erggg intieme piercing in bed offcourse, en je partner heeft er ook veel plezier van hahaha

Over het wel of niet verwijderen, ik doe het maar wel. Ik laat hem liever opnieuw zetten dan dat ik daar geheel uitscheur :confused:
    Je clitoris zit dichtbij je vagina, als je dan volledige ontsluiting heb staat er wel even 10 cm open dus een hele hoop spanning, plus als de kleine eruit komt met schoudertjes..auchhh moet er niet aan denken dat ze mij daar straks ook moeten hechten. Het zetten vond daarin tegen helemaal niet zo pijnlijk als sommige andere piercings van mij, dusse ik neem het risico echt niet :)

Deel Deze Pagina