ik heb sinds gisteren een naar stekerig gevoel in mn onderbuik.. ook is onze meid erg druk.. beweegt continu... en ze is ineens heel duidelijk te voelen aan de buitenkant.. alsof ze zich draait en afzet.. wat soms een harde buik veroorzaakt.. ik lees hier verhalen van meiden waaruit bleek dat ze al weeen hadden.. ik heb zelf ook het gevoel weeen te hebben maar ik dacht dat die wel wat heftiger waren?
hey meid het enige wat ik je kan zeggen is bij twijfel bellen toen ik beviel van destiney had ik lichte krampjes, had totaal niet door dat dit het wel eens kon zijn en twijfelde dus ook heel erg, toch het ziekenhuis gebeld daar zeiden ze nou je klinkt niet als een bevallende vrouw, dat vond ik zelf ook maar zei ze kom maar even en dan kijken we wel, een klein uurtje later is destiney geboren was net op tijd in het ziekenhuis groetjes nathalie
Inderdaad als je het niet vertrowud gewoon bellen. Ik had ook kramp waarvan ik dacht dat hetdat het voorweeen waren en bleek ook al anderhlave dag met gewone weeen rond te lopen. Gewoon bellen dus.
hoihoi, En hoe gaat het nu met je? bij mij in me buik is het nu ook sinds 2 dagen erg druk en het is ook erg laag in me buik te voelen. ik moet vanmiddag naar de verloskundige en ben benieuwd wat ze zal zeggen wat het kan zijn. hihi(stiekem kan ik niet wachten om het kleintje te zien maar denk dat het nog wel ff zou duren) liefss ps; we zijn ook precies ff ver in de zwangerschap