Mijn man moet dinsdag na de huisarts. Hij heeft al een tijd pijn aan zijn testikels en hij voelt op een testikel knobbeltjes en hij durfde niet na de dokter en het niet tegen mij te vertellen. Nu vertelde hij het gistreren, en ik heb meteen de huisarts gebeld. Hij kon pas voor zijn werk donderdag na de ha, maar de huisarts vertrouwd het niet en wilde hem maandag al zien. Maar maandag was voor het werk onmogelijk dus moet hij dinsdag ochtend. Pff ik hoop dat het niks is, maar ik maak me echt zorgen......
Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt. Wat super vervelend dat het dan pas dinsdag is. Maar misschien gaat het alleen om een pukkel of talgklier ontsteking en valt het mee.
Wat ontzettend goed dat je gebeld hebt!! Het hoeft niets ernstigs te zijn natuurlijk! Het kan ook een ontsteking zijn. Mijn man had voor 2 jaar terug ongeveer hetzelfde. En hij bleek zaadbalkanker te hebben. Wij waren er erg snel bij en het gaat nu goed. Laat je weten hoe het afloopt?
Och meis, wat eng! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Hoop idd dat het gewoon een talgklier is en het allemaal niks voorstelt! Ik ga voor jullie duimen! Ik zou je graag gerust stellen maar ik ken niemand die dit heeft gehad. Ik kan alleen zeggen dat in de gevallen die ik en ken en dat het "fout" zat, het andere problemen waren dan dat jij beschrijft... Succes meis!
Welke problemen waren dat dan. Ik zal even omschrijven zoals hij het vertelde tegen mij: Pijn in onderbuik en aan testikels (niet constant) Pijn bij gemeenschap Pijn bij hoogtepunt Hij voelt knobbeltjes aan 1 testikel Balzak voelt warm aan Heel vaak moeten plassen(geen pijn bij plassen gelukkig) Wel vooral 's avonds constant drang om te plassen, maar dan komen er maar een paar druppeltjes.
Het klinkt als ontstekingen maar die wil je daar ook niet hebben. Kanker begint "meestal" niet met pijn. Dan voel je een verharding in de teelbal en kun je daar hard in knijpen zonder dat het pijn doet. Is meestal ook niet warmer. Warmte en pijn horen bij een ontsteking. Maar sowieso is snel naar de HA wel het meest slimme om te doen. Zeker omdat hij er al een tijdje mee loopt.
MIjn ex had hier ook last van..... bij hem was het een bijbal ontsteking. Als het warm aanvoelt lijkt het op een ontsteking.
Een vriend van ons had dit afgelopen kerst ook. Hij ging naar de dokter en het bleek een bijbalontsteking te zijn. AB kuur gekregen en hij is er nu vanaf. Hij had dezelfde klachten als jij omschrijft bij je man, ik hoop dat het niets ernstigs is en dat het te verhelpen is met een kuur. Sterkte en laat je het ons weten?
Mijn vriend had de zelfde klachten en is naar het ziekenhuis geweest, echo gehad hieruit bleek dat hij een cyste in zijn bal had, ze hebben er niks aan gedaan want dat was niet nodig zeiden ze.
Mijn man heeft hetzelfde gehad. Bleek een bijbalontsteking. Mijn vader heeft het ook, al twee jaar, en moet dinsdag voor een scan. Zijn bijbal is al geamputeerd maar waarschijnlijk moet zijn bal er ook af. Hopelijk is het verder niets ernstigs. Je vriend moet zich geen zorgen maken, het is goed dat hij naar de dokter gaat.
Dacht het zelfde want mijn neef had het ook en is met spoed voor de kerst geopereerd. Sterkte in ieder geval en als je het niet vertrouwt gewoon eisen dat je sneller kan komen.
Er was volgens mij pas een stuk bij editie nl over zaadbalkanker. Niet dat ie dat heeft hoor maar daar werd uitgelegt hoe mannen moeten voelen. Net zoals wij vrouwen onze borsten moeten voelen. Ik ge effe kijken of ik het kan vinden. groetjes kim ps succes en maak je niet te druk kan ook iets simpels zijn he.
Stichting Zaadbalkanker | Zaadbalkanker bij Editie NL Ik hoop dat je het zo kunt vinden. groetjes kim
ooooooooooooo mannen ook... de gekkie had gewoon moeten gaan .. hoeft niets te zijn he kan ook ontstoken haarzakje of klier zijn, en hoop zeker niets want anders.. wens je ventje heel succes xx
Heel goed van jullie dat je man naar de HA gaat. En slim van je man om er niet mee rond te blijven lopen, maar gewoon te zeggen. Is toch niet iets waar je je voor moet schamen? Het kan belangrijk zijn om dit soort dingen vroegtijdig te ontdekken. Maar maak je niet te druk voor je meer weet. Laat je het even weten hoe het is gegaan? Kus, Dolfijn
Thanks allemaal. Ik zal zeker laten weten wat de dokter gezegd heeft. Ik heb zelf net ook nog gevoeld, het voelde niet warm aan maar ik voelde wel duidelijk het knobbeltje. Het zat echt op de bal en kon niet verschoven worden. Het zat aan de bovenkant(kant penis) Het was kleiner dan een erwt en voelde aan als een soort wratje maar dan onderhuids. Jullie horen nog van mij, maar manlief had net wel de tranen in zijn oven staan toen ik het ook voelde. Xxxxx
het lijkt idd op een blaasontsteking...omdat het idee hebben te moeten plassen en er komt maar een druppel daar goed bij past! dat heb ik ook als ik en blassontsteking heb. over dat pukkeltje...maar man heeft het ook gehad voelde ook een bobbeltje op zijn bal..maar bij hem was het een talgkliertje dat ontstoken was...maar het blijft altijd eng dat soort dingen