Heey meiden 3 jaar geleden stapte ik het huwelijksbootje in met mijn mannetje. Helaas hadden we geen geld voor een bruiloft en jurk en noem maar op. We zijn op donderdag ochtend 9 uur getrouwd.(was gratis die ochtend )Maar ik wil zo graag mooie foto's in een jurk.en dat is er dus niet van gekomen hem een zomer jurkje gekocht op mp. Wie weet een goedkoop online trouwzaak. Of wie doet haar trouwjurk weg voor een prikkie? Heb maat 40/42 Alvast onwijs bedankt veel liefs mij
weet je wat het is.. Hier in Friesland het meeste is zo ouderwets Dus dacht misschien is hier iemand van zp waar ik dan de jurk kan van over kopen.
Oei, sorry dan hou ik hem toch liever zelf Zou idd MP eens goed in de gaten houden, kun je niet een trouwjurk huren (ik begreep dat het alleen voor foto's maken was?) of lenen van een vriendin / nichtje / kennis????
geef niks Helaas is nog niemand getrouwd in mijn omgeving. alleen iemand met een maat 36.Kom ik echt niet in
heb je geen winkels in de buurt die galajurken verkoopt? soms hebben die ook witte jurken, die zien er dan uit als bruidsjurken heb verder helaas alleen tips voor winkels in rotterdam waar je goedkope jurken kan kopen, maar als je er een dagje shoppen van wil maken, wil ik ze je best wel vertellen
dan doe ik je wel ff een pb sturen. ga binnen kort even weer winkelen met me vriendin dus even vragen of ze naar Rotterdam wilt. onwijs bedankt
Ik heb anders bij nina's bruidsmode in franniker een super jurk gekocht Maar weet eerlijk gezegd niet waar je voor 100 euro een droomjurk kunt kopen. Dan zou ik gaan huren.
dan zal ik daar eens maandag is heen bellen. voor een 2e hands jurk wil ik tussen de 75 en 150 max betalen. Maar ik denk dat het dan toch huren word.
Hey, daar had ik heel bijna die van mij gekocht, maar het was hem net niet. Uiteindelijk bij wizards in Harlingen. Maar voor dat bedrag denk ik niet dat je zo snel een superhippe, prachtige jurk vind. Dan kom je al gauw op die ouderwetse jurken uit, zelfs op mp.
Mijn jurk is maatje 46 en wijder gemaakt rond de buik ( was 30 weken zwanger ) dus daar ga je helaas niet in passen ( nou ja er in komen zal wel lukken )
Ik heb mijn jurk gevonden op mp. Was maar 50 euro We gaan dit jaar klein trouwen en heb dus geen enorm dure jurk gekocht. Als we 5 jaar getrouwd zijn laten we ons huwelijk ook door de kerk zegenen en dan heb ik genoeg gespaard voor mijn echte droomjurk. Voor nu voldoet deze jurk meer als voldoende, simpel, elegant en modern Denk dus dat je toch even mp in de gaten moet houden....
huren is echt niet zo goedkoop, als je alles erop en eraan wilt, hoepel, sluier etc, ben je zo 300 euro kwijt heb zelf een galajurk gekocht toen we gingen trouwen, was rond de 150 euro toen kwijt
dat is wel altijd een risico, als je gepakt wordt door de douane kan je flink bijbetalen en het schijnt niet altijd een goede kwaliteit te zijn, sommige jurken schijnen echt bagger te zijn en dat weet je pas als je het binnen hebt
Ik heb mijn jurk ook via Ebay in China op maat laten maken. Ok het was een risico maar hij is echt super mooi en van goede kwaliteit. Heeft mij heel veel geld gescheeld hier in NL zou ik echt voor dat geld niet zo'n jurk hebben kunnen kopen. Kostte mij idd ook 120 euro
Ik weet dat er een bedrijf is, die jurken maakt. Maar die laat ze maken in china. Kan je je confectie maten door geven, en gaat eigenlijk nog best wel snel...