De een houdt van kaal en de ander houdt van behaard. Ieder zijn smaak. En om het nou walgelijk of vies te noemen als iemand zichzelf niet helemaal kaal scheert of er een landingsbaan of wat dan ook van maakt vind ik zelf wel grof uitgedrukt. Probeer toch eens er rekening mee te houden dat niet iedereen hetzelfde is, je mening geven is prima, doe ik ook altijd, maar waarom moet dat dan toch altijd zo bot. Sorry hoor, ik zal wel last hebben van mn hormonen
op de eerste plaats wie had het hier over turkije IK BEN ARABISCH!!! op de tweede plaats waar haal je de onzin vandaan dat gladde SCHONE vagina een kinder vagina is, ik noem een behaarde vagina ook geen ouwe wijvenvagina! op de derde paats als jij behaard wil zijn doe dat lekker en je hoeft niet zo ge-irriteerd te reageren want niemand die het wat kan schelen!
zorra ben het eens met jou.. jij kwam EERST bot over fatna... en als iemand daar dan weer op reageert vind ik dat wel logisch.. wie de baal kaatst kan hem terug verwachten.. maar ik denk dat sofie het in eerste instantie niet zo bedoelt heeft hoe jij dat opvat...
dat is de essentie hier inderdaad. Mensen kunnen een mening hebben en als je het daar niet mee eens bent moet je je niet persoonlijk aangevallen voelen maar gewoon langs je heen laten gaan want het is een mening. En je hoeft jouw keuze of mening niet te beargumenteren want dit is persoonlijk. Kom op meiden. Een vraag over een gyn onderzoek eindigt in een discussie over schaamhaar. gewoon om lachen en weer vrolijk verder typen.
Ik was zo geïrriteerd omdat je het "walgelijk" noemde als het niet was geschoren. Voel mij daar inderdaad persoonlijk door aangevallen. Maar laat ons niet beginnen vechten en elkaar veroordelen omdat de ene niet scheert en de andere wel. Je mag het best vertellen als je scheert, maar laat het dan achterwege om daar bij te zetten dat het walgelijk is als je het niet doet. Daar gaat het 'm om.
ik zei volgens mij al sorry voor ik de zin noteerde waarin ik het walgelijk noemde, ik kan idd soms best direct zijn en ik had het idd misschien wat subtieler moeten neerzetten!! we hebben allemaal dezelfde hormonen die ons nu stalken, ik zal me wat vorzichtiger uitdrukken de volgende keer!
Iedereen heeft zo zn eigen hygiene normen en waarden, in de islamitische landen vinden ze kaalgeschoren blijkbaar hygienisch (wist ik trouwens niet, weer wat geleerd ), maar ik zie vaak genoeg islamitische mannen hun neus snuiten in hun handen en dan aan de broek afvegen, of een groene roggel uitspugen op de grond. Ik noem dat weer onhygienisch, maar dat is blijkbaar weer normaal in andere culturen. Zo zie ik ook regelmatig in openbare wc's dat vrouwen na het toiletbezoek hun handen niet wassen, ik vind dat niet hygienisch maar een ander zal dat misschien niet vies vinden. Nou prima toch, zolang je maar van mn eten afblijft Zo is iedereen weer anders Gelukkig maar anders zou het een saaie boel zijn.
kijk dit vindt ik dan weer niet kunnen, dat er bepaalde onhygienische Islamieten (ook genoeg nederlanders wassen hun handen niet) zijn wil niet spreken voor een hele cultuur of geloof!!! het lijkt nu net of je samen met sofie onze cultuur en/of geloof naar beneden wil halen met deze tekst. ik sta hierboven dus ik ga ook niet meer reageren maar dit vindt ik best denegrerend!!!
Dan heb ik het misschien niet goed verwoord Fatna, sorry als je denkt dat ik je cultuur naar beneden probeer te halen, dat was niet mijn bedoeling. Ik probeerde juist duidelijk te maken dat iedereen andere normen en waarden heeft. Ik woon in een wijk met veel islamitische mensen en ik zie het gewoon regelmatig om me heen, dat wil niet zeggen dat alle islamitische mannen dat doen, maar aangezien ik het veel om me heen zie heb ik misschien te snel gedacht dat het binnen jullie cultuur normaal is. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat we allemaal anders zijn, en als we gewoon respect voor elkaar hebben er niks aan de hand is. Nogmaals excuses Fatna als je het gevoel hebt dat ik je cultuur aanval, dat was niet mijn bedoeling.
Ik ben wel weer zo, als m'n vriend het walgelijk vind dat ik haar tussen m'n benen en m'n oksels heb (wat overigens niet zo is, maar even hypothetisch ) dan heeft ie pas recht van spreken als ie zelf de boel ook ff netjes bijhoudt! Gelukkig scheert m'n vriend z'n oksels ook regelmatig
hihi caithlin!! die van mij ook! en van ondere met de tondeuse.....dus niet helemaal kaal hoor! liefs elfje
caithlin, bij islamitische mensen bijv. is het het geval dat de regels voor beide partijen gelden. Dus beide partijen zijn 'kaal'.
Nee helemaal kaal hoeft idd niet daar, van onderen knipt ie het bij Waar het mij om gaat is dat de mannen misschien niet willen flossen maar de vrouwen net zo goed ook niet Oh wat ik btw weer jammer vind is dat erg gelijk weer gepraat wordt over het sluiten van een topic als de meningen eens wat verdeeld zijn. Waarom moet dat nou weer? We komen er heus wel weer uit hoor, we zijn nu eenmaal een kluitje vrouwen vol hormonen bij elkaar en dat botst gewoon af en toe
Mijn mannetje is keurig behaard van zichzelf..hoeft er van mij dus ook niks aan te doen..... Ik daarentegen....ik stoei en worstel met de mesjes, creme's, stoppels en bultjes Elmo
Want? Edit: Ooooh ik zie het al, jij was degene die dat de laatste keer zei Don't worry hoor, je hebt alle recht om dat te zeggen. Maar ben tijden moderator geweest van een forum en ben er door ervaring wel achtergekomen dat je zulke meningsverschillen niet altijd moet smoren in de kiem maar soms gewoon ff moet laten 'sussen'. Komt vaak vanzelf weer goed, zijn allemaal volwassen toch?
Omdat ik blijkbaar niet mocht zeggen, dat het misschien beter is om t topic te sluiten. En de meningen wat verdeeld is zachtjes uitgedrukt, t begon meer op discrimineren te lijken, maar dat zal ik dan ook wel verkeerd zien. Ik had misschien beter niks kunnen zeggen hier.. Maar t ging net nogal hard tegen hard vond ik, maar goed, dit heeft niks meer met wel of geen behaarde poesjes te maken.. Laten we t daar maar weer over gaan hebben, das leuker dacht ik zo....