wie weet het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffies, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik had gisteravond een paar steken onderin en als ik weer een normale cyclus tussen de 25 en 28 dagen heb dan kan het kloppen dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad en die steken dat was tegen een uur of 22.00 en we hebben geklust tegen een uur of 23.00 dus was ik nu te laat als het zo was of niet en als mijn vriend dieper kwam dan was het wel een beetje pijnlijk :) en nu heb ik vandaag hele zere borsten ... zal het mijn eisprong kunnen zijn dan

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Op steken kan je nooit bouwen want je kan zowel steken vóór, als tijdens als ná je ei hebben.. Steken wil dus niet betekenen dat je echt op dat moment je ei hebt gehad.
    Wel kan ik je zeggen dat ik zelf altijd meteen na ei gevoelige borsten krijg dus dat kan voor jou natuurlijk ook gelden!
    Als je eitje echt gesprongen is gister ben je denk ik nét optijd geweest met klussen, een eitje is 12 uur lang optimaal vruchtbaar, daarna sterft ie snel af.
    Maar het beste is om alvast een voorraadje zaadjes klaar te hebben liggen voordat je ei zich aandient :)

3. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ja het was de bedoeling om eergisteren te klussen hihi maar dat was er niet van gekomen ...dus we wachten wel weer af

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oke nou als je in de dagen ervoor hebt geklust is het ook wel voldoende hoor denk ik!
    Succes met wachten!

Deel Deze Pagina