haj meiden gisteren 6 dagen voor mijn NOD,, had ik ineens last van rood bruinige glibberig sorry voor details.. afscheiding,, ik d8 nou dat is me ongi,, savonds een beetje bloed verlies,.. vandaag werd het rozig,, en nu is het zowat al weer weg,, heeft iemand dit ook gehad? heb nog wel onwijze last van mijn borsten krampjes zijn nu wel weg,, en misselijk heid is ook nog met vlagen,, temp is nog steeds 36.9 alvast bedankt voor de reacties
ik heb dat ook gehad zo,n 4 dagen voor mijn nod... was na anderhalve dag weer weg en zie het resultaat... hoop het voor je dat je ook zwanger bent succes met testen alvast groetjes van Ramona
Testen!! je bent immers overtijd.... ik duim voor je...[/quote:3n6yuvts] Thnx meid,, ik denk morgen ochtend in alle vroegte .. ik denk dat het nu niet zo veel zin heeft om het nog te doen,, We zullen zien wat er uit komt en anders had ik gewoon een Rare ongi
je kan een rare ongi hebben hoor, maar bij jou was het wel heel erg kort.... ik had de maand voor ik zwanger werd 3 dagen bruin roze slijm verlies, maar dat ging echt door voor een ongi. Maar jij hebt het nog geeneens een dag. tis welbeter om morgenochtend te testen. ik ben benieuwd!
ja echt raar normaal ben ik echt een paar dagen flink ongi,, en nu ishet gewoon rozig vaag slijm.. heel raar,, nog nooit gehad eigelijk. ik gaat me bed in ,, Proberen te slapen
ben eigenlijk wel benieuwd of je al getest heb.... ik heb nu namelijk ook dat rare roze slijm, met een iniminie beetje bloed... Niet dat het bij elke vrouw hetzelfde is, maar ben daar altijd wel benieuwd naar... ik zou namelijk zondag ongi moeten worden!
Hoi Lindy, Veel succes met testen, ik zou ook zeggen innesteling. Maar je bent nog niet overtijd toch nog omdat je NOD vanaf zondag nog 5 of 6 dagen was. Je dacht dat je ongi was geworden vandaar dat je je banner hebt aangepast?... Anyway veel succes nogmaals. Liefs Vanilia
Haj meiden hij was negetief ben niet meer ongi ,, heb nog wel buik kramp en misselijk,, me temp is gezakt naar 36.2 dus zal we gewoon een korte ongi hebben gehad ga ik van uit,, dus wordt voor mij gewoon ronde 3 in ..
Nee,, helemaal niks noppes nada meer.. alleen gewoonig slijm.. geen krampjes meer.. wel onwijs misselijk nog met vlagen,, en duizelig,, maare ik vind het zonde om nu testen te blijven verspillen kost alleen maar geld,, als het volgende week nog niet over is ga ik bloed laten prikken bij de dokter ..
heej meid ik heb dat ook gehad..bij mij was het innestel bloed..ik teste 5 dagen na mijn nod positief! ik duim voor je!
haj meid het is nog niet doorgebroken het blijft bij bruin verlies,, beetje slijmerig ik ga na het weekend misschien er nog wel een testje aan wagen wat ik blijf missselijk en duizelig,, echt raar,, en me temp is weer gestegen naar 36.9.