Ik heb het mesje even gelaten voor wat het was, en er een trimmertje opzet. Ging nog redelijk voor de spiegel...
Ik knip het altijd kort met een schaartje. Heb een vrij lichte haarkleur dus dan ziet het er netjes uit. Voordeel is dat je dus ook niet met stoppels enzo zit en het groeit niet zo hard. Ik doe nu zelf een deel op gevoel en kijk daarna met de spiegel of het wat is geworden Als het niet netjes is werkt mijn man het nog een beetje bij, maar aangezien het kort is en niet kaal of zo is het al snel netjes hoor.
haha de meesten doen het dus op gevoel en manlief wordt ook aan het werk gezet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook onprettig vind dat iemand anders het voor me doet. Het is me man ja, maar voelt toch onprettig. Misschien moet ik een poging wagen mocht het zo ver zijn. En de onderbenen was ook een drama toen haha. Ik ging op een krukje zitten en had een ander krukje naast me waar ik een beetje mijn knie op had en mijn voet op mijn andere been. Maar af en toe kreeg ik dan last van me rug van het rekken haha. Misschien laat ik me benen harsen. Als je aan het bevallen bent met niks aan daar beneden.. zit iedereen aan je benen. Ze willen in het grotje kijken en zoeken steun door je been vast te h ouden. Ik krijg een onprettig gevoel met het idee dat me been net zo voelt als een cactus
Brazilian wax! Heerlijk, iemand anders doet het werk, en als je het met harde wax laat doen ben je zeker 4 weken onder de pannen... Vandaag weer geweest. Ook voor de benen erg handig nu!
psies..ik hield t elke dag wel bij maar zag niet meer wat ik deed, sneed mezelf wel eens en ik sloeg plekjes over hihihi..
haha hier dacht ik ook nog over een paar dagen geleden.. ik dacht het is misschien ook vreemd om getrimd te bevallen.. dat vind ik toch een seksuele lading hebben... dus liever met haar toch... ik denk dat het kortgeknipt het beste staat of niet?
Haha, hier ook flink van het scheren. Zou bang zijn dat ze een schaamhaar verwarren met een hechtdraadje . Maar gewoon in je kraamweek met vloeien blijft het naar mijn idee schoner zonder haar. Tijdens je bevalling maakt het je waarschijnlijk niet uit maarna kijken ze ook nog dagelijks en vind het dan prettig als het er netjes uit zien.
hihi. Ik ging in bad liggen en kon er toen wel nog wat van zien en de spiegel is ook een optie. Ik ben gewoon getrimd bevallen en niemand heeft raar gekeken hoor. Daarna moest ik wel een paar dagen in het zh blijven en toen groeide het wel. en thuis durfde ik behalve de bikinilijn niet veel te scheren ivm knip. Dat heb ik pas na de kraamweek weer aangedurfd. Maak je er niet te druk over
In het begin wist ik me geen raad dat ik niet meer kon zien wat ik deed, maar ik doe nu alles op gevoel. Gewoon eerst met het scheermesje, daarna met vinger tegen de groeirichting in voelen of het glad is, en moet zeggen dat ik nu véél sneller klaar ben, dan toen ik het nog kon zien! Geen gedoe met 'uitgelubberde nekspieren' enzo, hahaha! Af en toe vraag ik voor de zekerheid aan m'n man of die even wil kijken of het echt zo goed is als ik denk (voor hetzelfde geld denk ik dat het goed is, en is het nog een oerwoud), en m'n man vind het eigenlijk helemaal niet erg om even te checken, haha, maar het is (bijna) altijd goed. En als het niet 100% is, dan had ik dat zelf ook al gevoeld, maar geen zin meer!
moet eerlijk zeggen dat ik het liever op gevoel bij houd omdat je met controle van scheurtjes, hechten en knippen anders door de vk of gyn gedaan word en dat wil ik zelf niet
Hier normaal helemaal kaal. T lukt nog redelijk op geveol, alleen helemaal van onderen slecht. Dat is dan maar even zo. Vriend heeft t wel aangeboden, maar heb daar nog geen gebruik van gemaakt.
Hier ook op gevoel. Ik heb wel een wilkinsons mesje, minder kans op insnijden. Hihi. Ik zou het echt niet kunnen laten staan. Zou ik me heel ongemakkelijk bij voelen. Vorige keer toen de bevalling begon was ik blij dat ik de avond ervoor had geschoren. Volgens mijn man idioot dat ik daar mee bezig was. Haha.
Ik doe het in bad en dan inderdaad op gevoel. met die dikke buik wel alles eraf gehaald, was een keer iets te royaal geweest. En dat is nu alleen maar makkelijker. Ik moet er niet aan denken met een oerwoud in de rondte te lopen. Daar ga ik me niet prettig bij voelen. Ik scheer alles nog netjes en zeer regelmatig. Vooral voor mezelf, maar ook voor mijn man, maar ook voor de eventuele controles en tzt bevalling.
Op gevoel.. Tijdens de bevalling boeide het mij absoluut niet, maar de controles daarna dat je niet stijf staat van de adrenaline, dan zou ik me best opgelaten hebben gevoeld.