ik kan het nu ook niet meer zien maar doe het gewoon op de gok en me vriend doet de rest wat ik heb laten zitten... hij durf het niet helemaal te doen bang dat die mij pijn doet lol....maar het scheeld ik hoef het maar 1 keer per week te doen sins ik zwanger ben is mij haargroei een stuk beter geworden normaal moes ik echt om de 3 dagen doen maar nu heerlijk een weekje mag van mij altijd wel zo,,,,,
Op de rand van het bad gaan zitten, spiegeltje op de kraan zetten en een flamoes vol pleisters later is 'the bush' geschoren. Ben er wel een uurtje mee bezig...
Ik heb zoeen lange spiegel aan de badkamer deur die bijna netzo lang is als mij en zelfs hoogzwanger kon ik mijn flamoes er gewoon nog zien als ik rechtop stond. Lange spiegel in huis halen dus.
Hier sinds kort helemaal kaal, lukt heel goed op gevoel. Een rechte bikinilijn lukte toch al niet meer en ik ga niet een half uur onder de douche staan klooien. Weg ermee
Action spiegeltje met zuignap + douche, kun je zo alles in de gaten houden want je kan het alle kanten op draaien
whahhaha ...maar jup zo doe ik het nu ook. Heb normaal een dun streepje, maaruh zie niet meer over mijn buik te kijken, dus idd hup kaal maar Brazillian wax, laat ik doen, als ik bijna uitgerekend ben, makkelijk voor in de kraamweek etc. Overigens vind ik het voor mezelf en aanzicht voor vk etc, toch wel netjes als je met een nette poes bevalt hoor. Vind er niks seksueels aan, zoals ik hier ergens las. Volle bos vind ik gewoon echt vies om te zien.