hey zijn er nog meer meiden die soms met de angelsound het hartje niet kunnen vinden? ik heb me kleintje nu al 2 dagen niet meer gevoeld
met 19 weken is het toch heel normaal dat je je kleintje niet dagelijks voelt? Als je je zorgen maakt kun je even bellen, maar denk dat je hetzelfde te horen krijgt... Ik heb verder geen ervaring met de angelsound
als je normaal je kindje wel regelmatig voelde en nu 2 dagen niet en het hartje niet kan vinden lijkt het me reden genoeg om meteen te bellen! Ik hoop dat alles goed is! Het hoeft inderdaad niets te betekenen, met dit termijn kan je wel vaker even niets voelen (ik voelde toen uberhaupt nog niets). Maar beter 10x teveel dan 1x te laat!
Had ik ook toen ik 25 weken zwanger was .. En gebeld En kon langs komen.. Beter 1 x te veel als 1x te weinig
Je hoeft nu je kindje idd nog niet elke dag te voelen, maar als jij met de angelsound het hartje ineens niet meer kunt vinden snap ik dat je ongerust bent. En dan zou ik zeker bellen.. zoals eerder gezegd liever 1x teveel dan te weinig.
Inprincipe hoef je met 19wkn nog niet elke dag je baby te voelen maar als je je zorgen maakt kan je beter even voor de zekerheid je VK bellen want stress is helemaal niet goed voor je baby, net wat eerder gezegd word beter 10x voor niks bellen dan dat er wel iets zou zijn.
Bellen! Bij twijfel altijd bellen zegt mijn vk. Overigens heb ik nog nooit iets gevoeld, mijn placenta zit aan de voorkant.
heb gebeld en kreeg het advies rustig op bed te gaan liggen en kijken wat er gebeurd en indderdaad ik voelde haar trappelen pfff gelukkig maar tnx ladies voor de hulp
Hier zegt de vk dat als je je kindje niet kunt horen met de angelsound je meteen moet bellen..... en bij geen beweging al helemaal.