Oh bah nee! Maar ik voel me ook niet aantrekkelijk wanneer ik menstrueer, dus ik heb er, afgezien van de kliederboel, sowieso al geen zin in. Mijn vriend is er helaas zo eentje die zichzelf een echte, stoere man vind en niet bang is voor een beetje bloed. Jammer voor hem dat hij dat niet kan bewijze
Nee, echt niet. Er is dan toch ook niks aan? Ik bedoel, om tot een orgasme te komen? Ik heb dan wel wat 'handwerk' nodig. En het idee dat hij daar z'n best gaat doen terwijl ik aan het vloeien ben, nee dank u.
Dit zou ik nooit kunnen. Seks hebben terwijl ik het zelf smerig vind. Dan raak je toch zelf ook niet opgewonden? Of vergeet je het dan, als je eenmaal bezig bent?
Hier ook nooit. Niet omdat ik het an sich vies vind, het is maar bloed. Maar mijn libido keldert altijd tijdens die week, en dan vind ik er totaal niks aan. Daarbij heb ik vreselijke buikpijn, dus iedereen moet sowieso een beetje uit de buurt blijven en ik heb het idee dat het vloeien meer wordt (net als bij sporten), en daar heb ik ook geen zin in.
Nee, echt niet. Ik voel me niet fijn, die dagen, met een zeer onderlijf waar iedereen vanaf moet blijven. Ik ben liever intiem met mijn warme kruik of pittenzak, dan. Ml wil weleens, maar respecteert mijn nee volledig en snapt het ook wel.
Ik moet er ook echt niks van hebben wil ook absoluut niet dat hij in de buurt van het gebied komt die dagen. Voel me altijd heel vies. Nou moet ik wel zeggen dat tijdens me menstruatie me libido wel echt heel hoog is. Mijn vriend zou er ook geen probleem van hebben hij zegt je bent me vrouw en ik ben alles behalve vies van je dus ook wanneer je bloed niet. Maar helaas de boel gaat echt goed op slot die dagen.
Ik moet er werkelijk waar niet aan denken. Ik ben zo enorm hevig ongesteld en heb buikpijn alsof ik ga bevallen. Aan mijn lijf geen polonaise.
Haha ja eenmaal in de mood vergeet ik het wel, moet wel zeggen dat het echt alleen is op de laatste of 1 na laatste dag dus dan vloei ik nog heel minimaal een beetje bruin. Bovendien doen we het sowieso altijd met condom dus hij blijft aardig schoon zeg maar.
Vroeger wel, nu niet meer. Niet zozeer vanwege het bloed, maar omdat ik nu veel buikpijn heb als ik ongesteld ben.
Aaah nee echt niet. Die paar dagen in de maand, vind dat echt zo goor. Daarna ruim 3 weken om genoeg seks te hebben. Ik wil hem tijdens mijn menstruatie wel een handje helpen
Nee bah hier niet Maar ik kan wel begrijpen dat als je een erg korte cylus heb en je ei dus vroeg na je menstruatie komt dat je het dan wel zou doen om toch je kans op een eventuele zwangerschap te vergroten
Ja, als het even kan wel natuurlijk mijn man heeft dat ook graag. Als het niet lukt is er voor hem ook minder aan. Echt geen probleem als het niet lukt, dat gebeurt ook heus, maar ik moet me dan helemaal kunnen ontspannen en overgeven. En dat gaat niet tijdens de menstruatie.