Hier af en toe op de lichtste dagen en dan onder de douche. Verder heb ik vooral veel buikpijn dus dan staat mn hoofd er niet echt naar
bah!!! Ik vloei hevig en vind mezelf stinken. Nee, nee NEE!!!! Ik wil me sexy en verleidelijk voelen, er is niks verleidelijks aan bloed en stolsels.
Nee bedankt. Ik heb er weinig last van gelukkig. Maar vind het vies en voel me dan niet bepaald happy.
alleen onder de douche op lichtere dagen dat het al bijna weg is. in het begin van onze relatie deden we het gewoon met een handdoek eronder maar nu niet meer.
In het begin van onze relatie keken we daar niet naar. Handdoek en gaan met die banaan Nu gebeurt het nog wel eens een keertje, maar veel minder (ook in het algemeen).
Nee! Ik ben er altijd goed beroerd van dus heb dan genoeg aan mezelf. Buiten dat vind ik het smerig en voel ik me op die dagen een opgeblazen zeekoe...
Voor mijn twintigste... elke maand! Mijn partner en ik waren zo gek van elkaar dat we ons daar niets van aantrokken. Nu... af en toe nog eens. Ik zal het niet speciaal uitstellen omdat ik het goor vind, eerder omdat ik buikpijn heb of gewoon geen zin. Maar ik snap de ophef hier eerlijk gezegd niet zo goed. Vies is het toch niet? Als je een doekje onder je poep legt en nadien even onder de douche springt... geen probleem!
Nu geen partner, maar vroeger wel gedaan op de lichtere dagen en dan inderdaad alleen onder de douche.
Ja hoor. Eerste 2 dagen niet, omdat ik dan pijn heb. Maar daarna geen probleem. Sommige periodes was ik wel 9 dagen ongesteld, moet er niet aan denken om dan elke maand zolang geen seks te hebben. Juist omdat ik tijdens mijn menstruatie soms extra opgewonden ben. Ik vind er niets vies aan. Snap persoonlijk het ge'ewww' hier dan ook niet.