Helaba allen! Binnenkort gaan we naar de gynaecoloog en nadien willen we het gaan vertellen aan onze ouders, broers, zussen... Nu had ik dat graag op een leuke manier willen overbrengen. Iemand ideetjes?
Ik had een dag voor mijn verjaardag mn 12 weken echo en mooier kan niet he.. wij hebben lijstjes gekocht en daar de echo in gedaan en een gedichtje er bij.
Sorry ik kan je niet helpen met leuke ideetjes, We zouden wachten tot 12 weken en dan gewoon vertellen, maar helaas werd ik opgenomen met 8weken dus ja toen ging het allemaal anders dan we hadden gewild...
Hoi.. Wij hebben in december bekend gemaakt dat we in verwachting zijn.. We hadden een s-hirt gekocht met opdruk Born in 2010.. En wij gaven het met de smoes nog een verlaat kerstcadeautje te hebben.. Heel erg leuk.. Zijn verkrijgbaar bij de prenatal en kosten een euro of 9.. In verschillende maten en kleuren.. Veel plezier met het vertellen van dit bijzondere nieuws..
Wij hebben onze hond een shirtje aangetrokken met "Hoera, mijn baasjes krijgen een baby!" Viel errrg in de smaak Volgens mij staat er een foto in mn album, weet het niet zeker Veel plezier met vertellen, het is zó leuk!
Wij hebben het verteld bij de feestdagen. Voor de ouders, broers en zussen hadden we een soort 'nieuwjaarsbriefje' gemaakt. Voor meter en peter een puzzel laten drukken met daar een gedichtje op. liefs
Mijn moeder was een paar dagen later jarig dus had ik een speentje gekocht met I (L) OMA en die ingepakt, toen ze hem open maakte zei ze '' ohh wat leuk dank je wel '' hahah ze had het niet door omdat me zus 2 kindjes heeft en dacht dat het daarmee te maken had!! Ik was heel zenuwachtig en begon te huilen en zei heb je het nog niet door???? Toen ze het eenmaal door had begon ze te huilen van blijdschap!! En bij mijn vriend zijn vader en zijn vriendin hebben we een gedichtje uitgeprint, deze; Niet te zien, maar wel aanwezig Hoe hij of zij eruit zal zien Dat houdt ons bezig Alles moet nog groeien Ik ben nog zo klein! Ben ik alleen of met z'n twee? En zal ik een jongen of een meisje zijn? Nog geen besef van dag en nacht Maar dat geeft niets Papa en mama houden de wacht! Ik blijf nog maar lekker binnen Want in Juni 2010 Gaat mijn levensavontuur beginnen! misschien ook een leuk idee..
Ik ga een "stripverhaaltje" maken van foto's. Onze Fröbel is rond onze trouwdatum verwekt. Morgen komen de (schoon-)ouders het trouwalbum bekijken. Achterin plak ik de strip met vier plaatjes: 1) "de" zoen 2) mooi opgedekt huwelijksbed 3) positieve test 4) echo