intieme hygiene?wel of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sem frummel, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ach ik heb ook nergens last van hoor...

Ik gebruik het wel zonder zeep zeg maar...ik gebruik die douche maar dan alleen met water....en al zo lang!

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Gisteren heb ik deze vraag voorgelegd aan de gyn. Zij zei dat je het inwendig beter niet kunt gebruiken maar dat het uitwendig geen kwaad kan. De zuurtegraad wordt hierdoor niet beinvloed (bij uitwendig gebruik)

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    de meningen zijn erg verdeeld merk ik wel,nou ik denk dat een ieder maar moet doen waar die zich goed bij voelt,ik heb besloten om te blijven gebruiken alleen in mijn vruchtbare dagen niet
    succes iedereen met zwanger worden en dat t gauw raak mag zijn bij iedereen ;)

4. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Ook ik gebruik dit spul, mede omdat ik me fris voel, en ook omdat ik denk dat ik mijn vagina daar mee netjes schoonhoud (zeker nadat er geklust is) en juist bacterien tegenhoud! doe dit echt al wel 9 jaar ofzo!
    mee stoppen dus?

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Leanne ik zou het niet direct na de sex doen als je voor een baby gaat eigenlijk...dan spoel je al het sperma weer weg?

6. leanne2

leanne2 Niet meer actief

@cindy24 daar zit wat in ja! doe dit meestal als we in het weekend s'ochtends bezig zijn geweest, want dan douche ik me vaak sochtends ;)
    het is dus niet zo dat ik s'avonds direct onder de douche spring haha.
    maar nu ik dit zo lees laat ik het even helemaal staan denk ik!

7. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb me laten vertellen door mijn huisarts dat je het niet moet gebruiken omdat het je zuurgraad aantast. Ook de doekjes schijnen niet goed te zijn. Erg jammer want ik vond ze ook altijd fijn...

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik gebruik elke morgen onder de douche candira zeep van Aromed en dit op advies van de HA en GYN omdat ik altijd infecties had. Nu nooit meer. Tijdens zwanger raken ook gewoon gebruikt. Was in ronde 3 zwange.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik gebruikte het de dag erna natuurlijk wel:D
    Maar nu niet gelijk na de sex snappie;)

Maar s´morgens moet het al gebeurd zijn hoor dan zijn ze al gearriveerd hahahaha

10. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb het ook jarenlang gebruikt (uitwendig) ook tijdens de periode dat ik zwanger probeerde te worden van de eerste en nooit ergens last van gehad. Totdat ik opeens veel last kreeg van schimmelinfecties. Op aanraden van de HA ben ik er toen mee gestopt en sindsdien heb ik er geen last meer van gehad. Tja, het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn...

11. Alita

Alita Niet meer actief

van buiten met zeep wassen lijkt mij ook niet goed hoor!

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb ook een tijd Lactacyd gebruikt en ik kreeg er ook infecties van.. Ik denk dat het ook gewoon aan je lichaam ligt, hoe het reageert..?

Deel Deze Pagina