Ja bij mij ook 1 x per week zowieso wel.. Maar dat was eerst veel meer, elke dag was het hihihi... Maar die buik gaat nu in de weg zitten.. Maar soms walg ik er echt van denk ik bah !! al dat geseks..
Ja dat vraag ik me ook af, dat zoenen zoenen heb ik gewoon niet meer echt zoveel zin in.. ik lig liever lekker in zijn armen... en dan luieren enzo.. of alle aandacht krijgen.. zoals kusjes in me nek krijgen of strelen in me haar, overal.. maar niet me intieme plekken aanraken..
hihihiih ik moest echt lachen om je reactie.. jaa dat zoenen en dat graaien.. Ook meestal als je tv of films zit te kijken moet meneertje altijd zijn hand bij me intieme plek vast houden.. BAHHHHH daar heb ik gewoon geen zin in.. want het is zo gevoelig...
toen ik je onderwerp zag d8 ik YES!!! nog iemand!! sinds mn zwangerschap heb ik totaal geen zin meer in sex, moet er niet eens aandenken!! wordt nergens meer opgewonden van zelfs mijn zwakke plekken helpen al niet meer mee hahaha.. ik heb al meerdere keren sorry tegen mn vriend gezegd dat ik het best erg voor hem vind en niet zo zeer voor mezelf (en dat van een sex verslaafde whahahaha) maar momenteel genieten we gewoon van elkaar in bed lekker knuffelen, zoenen enzo, maar sex hebben we nu ook al weken niet gehad (en zal wel ff zo duren ben ik bang )
Ik herken dit helemaal niet! ik wilde elke dag, mijn man werd er stapel gestoord van! Pas toen dochter lief mee ging doen (in mijn buik trappen) was het ineens klaar. Wilde het niet meer, voelde alsof er iemand mee zat te kijken haha. Maar dames, we kunnen de mannen niet 9 maanden op een droogje zetten, en wat denk je na de bevalling, dan is het ook niet gelijk weer allemaal in orde. Vanaf 20 weken wilde ik niet meer, dus deed ik gewoon hem verwennen zonder dat ik betast werd Man blij en ik blij. Moet wel zeggen dat mijn man 1 keer per week meer als voldoende vind.
ja ik herken het wel hoor. Aan de ene kant heb ik veel zin in sex maar hij moet echt even van me afblijven nu hoor. Zelfs een hand op mn been is vaak al teveel nu. Ik zit mezelf in de weg en daar kan ik niet nog een ander bij hebben. Hahaha, gelukkig begrijpt hij het wel hoor. Hij weet dat het na de bevalling weer goed is.
Uhm nou ik kan mijn man best 9 maanden op een droogje zetten hoor, geen zin is geen zin, ik verwacht ook niet dat hij tegen zijn zin in mij verwent, omdat hij het gevoel heeft dat het "moet". Gelukkig heb ik een man die ook best een tijdje zonder kan, en hij heeft mij niet persé nodig op dat gebied, hij vind het veel belangrijker dat er nog geknuffeld wordt etc. Overigens heb ik in mijn hoofd best vaak zin maar om dan tot uitvoering over te gaan, daar ben ik te lui voor . Of ik denk, ik doe het zelf wel, kan ik gelijk daarna slapen .
Hier precies hetzelfde, heb er ook echt geen zin meer in om aangeraakt te worden, vanaf het begin van de zwangerschap al. Als ik jou was, zou ik het hem gewoon eerlijk uitleggen en niet steeds smoesjes verzinnen. Natuurlijk is het vervelend voor hem, maar jullie zullen beiden rekening met elkaar moeten houden... Hij iets minder, jij moet er misschien wat meer om gaan denken. Hier misschien nog één keer in de maand seks, maar ik probeer er wel op te letten dat ik bijvoorbeeld wat vaker een arm om hem heen sla of eens lekker tegen hem aankruip.
Haha, allemaal erg herkenbaar!! Ik en mijn vriend zijn ook 9 jaar samen en zoenen eigenlijk alleen soms tijdens de sex. Het zoenen wordt gwn wat minder naarmate je langer bij elkaar bent. We vrijen ook gem 1 a 2 x in de week en dat is eigenlijk al een aantal jaar zo. We doen het nu nog niet minder als normaal. Mijn vriend vind me gelukkig best sexy met zo'n bolle buik ahaha. Maar ik denk dat ie t binnenkort wel eng zal gaan vinden, en bang is om ons ventje pijn te doen. (heb m al vaker uitgelegd dat dat helemaal nix uit maakt) Maar tot nu toe gaat ons sexleven eigenlijk wel goed gelukkig. Heb er ook nog gwn zin in. Kijken hoe t over een paar weekjes is .
Nee sex hebben tegen je zin, dat is leuk. Maar om man tevreden te houden, hier ook 1 in de 2 weken haha. Gelukkig is het dan ook snel klaar.... Na de bevalling is inderdaad ook niet alles snel weer op orde, wij hadden al sex na 2 weken, had me toch ineens zin, haha.