Hallo meiden, ik heb lang met deze vraag rondgelopen. Ik stel hem toch...Ik vrij nog heel graag met mijn schatje, maar er is een nadeel. Klaarkomen is geen pretje meer..... Ik krijg er krampen van in mijn buik en dit resulteert dan weer in een harde buik. Geen idee hoe ermee om te gaan, of dat je het tegen kan gaan. Mijn sexleven wil ik er niet door laten beinvloeden omdat het veel te fijn is, maar wie heeft er tips tegen deze harde buiken?
Hoi, Hier hetzelfde probleem. Heb wel veel zin (en mijn man ook), maar als we het dan gedaan hebben, heb ik na een paar minuten al spijt, doordat ik dan nogal veel harde buiken krijg en ook de dag erna eigenlijk de hele dag nog een "naar" gevoel in mijn buik houd. Wil mijn man eigenlijk niet teleurstellen (die heeft al zoveel te lijden door mijn opvliegende karakter van dit moment door alle zwangerschapshormonen), maar voor mij weegt het genot op dit moment nou niet echt op tegen de harde buiken die ik daarna heb..... Volgens mij kun je er verder inderdaad niet veel aan doen. Gr. Naja
Van de `inspanning` opzich krijg ik ookal harde buiken hoor... idd niet fijn maar niks aan te doen. Wij knuffellen gewoon wat meer en wat minder echte sex
wij mochten tot week 34 geen sex, en daarna adviseerde de vk ons tot 37 weken. nu mogen we weer maar ja, als je zoveel harde buiken krijgt, zou ik niet klaarkomen als ik jou was.
Ik heb daar ook best wel last van gehad, maar sinds een week of 3 a 4 heb ik er eigenlijk geen last meer van. Ik hoop dat het voor jullie ook snel over gaat. Sterkte ermee
nou ik ben nu ruim 19 weken en ik weet wel dat georgie het wat eng vind dat had hij bij eva ook maar ik heb nou wel minder zi in sex het doet soms ook een beetje pijn maar dat geeft niks sex is niet het belangrijkste