Intieme vragen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door prinses, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi,
    Ben nu 5 weken geleden bevallen. Vandaag, toen ik mijn bikinilijn bijwerkte, heb ik mezelf van onderen bekeken. De boel is nog steeds opgezwollen en ook is mijn vagina nog best ruim. Hoelang duurt het voordat dit weer bijgetrokken is?

Verder zag ik dat 1 schaamlip iets naar buiten staat. Daar is het dan ook gevoelig. Moet ik daar iets mee of trekt dit ook vanzelf bij?
    Hoe ziet wild vlees eruit?

:oops:

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heeft niemand antwoord? Of wil ik te snel. ;)

3. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb een KS gehad, dus kan je niet helpen... Hoop dat je snel reacties krijgt! ;)

4. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Met 7 weken was alles weer zo'n beetje normaal.
    Geen pijnlijke plekjes, en niet meer zo ruim.

Voor de rest weet ik geen antwoord op je vragen..

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    ja hier ook sinds 2-3 weken alles weer een beetje in orde! ff geduld dus nog, het komt goed echt waar!;)

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai

ik had een flinke knip en veel hechtingen

het duurde wel 8 tot 9 weken voordat ik hersteld was. de gezwollenheid hing hier ook mee samen.

mijn hechtingsplek bleef wel heel lang gevoelig
    sex zat er ook een poosje niet in hoor!

suc6 met alles
    x

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hoi, ik ben 4 weken geleden bevallen en was flink uitgescheurd.. had dus flink wat hechtingen waar ik heel veel last van heb gehad, maar ik moet zeggen dat het er al bijna weer uitziet zoals het geweest is.. de ruimte is kleiner geworden en ik heb geen pijn meer bij het naar de wc gaan, omdat het zo trekt.
    Ook heb ik al weer sex gehad wat me totaal geen zeer deed.. en het toch best prettig vond.. dan wel met condoom hoor..
    Ik kan, als ik onder de douche sta, ook weer gewoon met een washand overheen om schoon te maken..

Ik heb wel heel erg veel last gehad van lucht in de vagina.. (sorry voor het onderwerp), maar daar ben ik ook gelukkig af.. en van het vloeien ook, dus ben er wel blij mee zo..

Sterkte en succes meis

8. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Na een aantal weken was de zwelling wel zo'n beetje weg. Wat mij erg hielp waren de bekkenbodemspieroefeningen; dan krijg je weer veel meer controle over dat gebied en voelt het weer lekkerder.
    Succes!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Bij mij wisselt het nog per dag. De ene dag voel ik niets, terwijl het de andere dag echt gevoelig is. Het zal ook wel te maken hebben met de mate van inspanning. Uiteindelijk zal het allemaal wel weer worden, zoals het was.

10. estherretje4

estherretje4 Nieuw lid

24 dec 2007
    4
    0
    0
    Hoi Prinses,

Bij mij is het inmiddels ook 9 weken geleden. Ik had na de bevalling de eerste twee weken ook heel erg veel last van zwelling. De hechtingen waren echter wel snel opgelost.
    Nu ben ik na 6 weken voor eindcontrole naar de verloskundige geweest omdat het toch nog niet helemaal normaal voelde. Blijkt dus dat ik inderdaad wild vlees had. Hoe het voelt? Een beetje alsof je schrale billen hebt, maar dan op de plek waar de hechtingen hebben gezeten. Ook was het bij mij een beetje lichter van kleur.
    Ik ben doorgestuurd naar de gyneacoloog in het ziekenhuis die het vandaag onder verdoving heeft weggehaald. Voelt niet prettig, maar met de gedachte dat het daarna weer helemaal normaal is is het belangrijkste.
    Een kennisje heeft nu een kindje van 2, en toen ik het erover had viel bij haar ook ineens het dubbeltje. Ze heeft dus elke keer pijn met sex. Dus als ik jou was, en je weet het niet zeker, gewoon even naar de verloskundige.

Sorry als ik je hiermee bang heb gemaakt.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien dat ik dan toch maar even na de nacontrole ga. Beter het zekere voor het onzekere. Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd niet meer voel. Ik ga zo nog wel even kijken.

Deel Deze Pagina