hallo dames ik hoor jullie al denken komt ze weer met haar vragen sorry dat ik zo lastig ben maar ben heel erg onzekker vandaag is mijn NOD en niet ongesteld geworden maar ik heb deze week wel 3a4 dagen bloedverlies gehad maar nou wilde ik weten moet ik dat zien al mijn ongesteldheid of niet en ik heb een test gedaan maar die geven negatief maar ik heb de dokter over zwangerschap gehad die zei dat het best eens kon zijn dat een zwangerschap test het niet zou kunnen werken door medicatie gebruik maar ik ga morgen bellen naar verloskudingen denk ik want ik heb vandaag al de hele dag het gevoel dat romelingen buik krampen onderbuik en bekken groetjes viviane85
Wat voor bloedverlies was het, donker bruin of helder rood? Ik geloof dat als het helderrood was, dat het dan ongesteldheid is en dat soms bij een zwangerschap wat oud bloed word afgestoten, maar dan is het donkerbruin bloed. Maar dit weet ik niet zeker, misschien zijn er andere dames die hier meer over weten?
Ik snap niet hoe een HA dit kan zeggen. Er zijn geen medicatie die de test kunnen beinvloeden, behalve dan medicatie die helpen bij het zwanger worden zoals hormonen ed. Waardoor je test positief zou kunnen uitslaan terwijl er geen sprake is van een zwangerschap. Google er maar eens op. Over 3a4 dagen bloedverlies, dit zou heel goed je menstruatie kunnen zijn. Maar dat is lastiger te beoordelen natuurlijk. Was het heel anders dan normaal? Hoe is je inzicht in je cylus? etc. Groetjes,
Ik had vorige maand een drietal dagen donkerbruin bloedverlies, allez bloedverlies het waren maar een paar druppeltjes en ene avond dat het wat door leek te komen. Ik hoopte natuurlijk op een zwangerschap want had ook al verschillende keren gehoord dat donkerbruin bloed mogelijks een zw.schap inhield. Maar het mocht niet zijn.